bastar Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Jeg vil gjerne se modifikasjoner for bf2. Mest av alt vil jeg ha et spill ala bf2 med så god grafikk, i god gammeldags western shootout. Revolvere med seks kuler, winchesters, spencer carabines, fixed posisjoner med sveiv på maskin geværet. Hvordan en skulle fått skifta biler til hester blir joo litt vanskelig. En bude jo endre litt på byen også, slik t de kan gå for en god gammeldags western by. Hvilke mods vil dere helst se?
kimen Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 kanskje et map på mars der hvor begge lag har vær sine rombaser
Windoge Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 kanskje et map på mars der hvor begge lag har vær sine rombaser Hva har dette med Western Style å gjøre da?
Kannath Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Hvilke mods vil dere helst se? Er vel den han mente tror jeg
bastar Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 Nå var dette ment som en åpen tråd, sist fikk vi desert combat på bf 42. nå er jo bf2 egentlig slik desert combat skulle ha vært, litt kjedelig å kopiere en mod, da men men jo gjerne en mars mod. andre gode forslag...
Nighte Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 (endret) En ide kunne jo vært å hatt en terror-mod der en angriper USA (lovmessig forkastelig og sannsynligvis umulig å få støtte for), og skal sprenge diverse mål mens amerikanerne skal stoppe dette. Nye maps med fokus på amerikanske byer og steder, nye våpen, og implementering av natt-tid, nightvision osv.. (hold flaggene så så lenge og et mål blir sprengt i luften) Endret 11. juli 2005 av AciD18
Windoge Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Hvilke mods vil dere helst se? Er vel den han mente tror jeg Ok, min feil.
Togo Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 En Western Mod hørtes ganske så underholdende ut. Ser for meg den amerikanske hær, cowboys og muligens den spanske hær sloss mot hverandre i gammeldagse fort. Kanoner i stedet for artilleri. Potensialet er definitivt der.
w00tson Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 En ide kunne jo vært å hatt en terror-mod der en angriper USA (lovmessig forkastelig og sannsynligvis umulig å få støtte for), og skal sprenge diverse mål mens amerikanerne skal stoppe dette. Nye maps med fokus på amerikanske byer og steder, nye våpen, og implementering av natt-tid, nightvision osv.. (hold flaggene så så lenge og et mål blir sprengt i luften) ehm. Counter-Strike? Og western-mod hadde rocket. Hester og kjerrer. Skyt hesten, og rytteren tryner i bakken. hydr hydr. Lag som amerikaner, indianer og mexicaner. Ekstra poeng for å ta skalp
Nighte Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Counter-Strike er veldig ensidig og innebærer null bruk av andre ting enn våpen og flash... Er ikke i stor skala, og er ikke bf2.... tenk større enn det cs-greiene da..
.tomf Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Haha, for BF2 er hvertfall ikke bare å pushe på med tanks etc. for å ta over flaggene? Nei du, CS er vel litt mer enn bare våpen og flash. Prøvd pcw på CS kanskje? Med noen taktikker? Og heller kvalitet enn kvantitet(tenker da på størrelsen).
kenneth11 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Kanskje en 1.verdenskrig mod BF1918 er jo en mod som allerede er i utvikling
xstian Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 En gjengkrigmod foreksempel? Vase rundt i gatene med gønnere og kjøre senka flåter og drivebyshottings og slikt mens man hører på no musikk med alt for mye bass, mens man drukner i bling. Hmmm Det var bare et innfall, men jo mer jeg tenker på det jo artigere høres det ut. Klassene kan være for eksempel vanlig street-thug Stor og tjukk maskingeværtulling Medic (altså en som deler ut pot eller noe) Poser (kun med en liten kniv, men som kan løpe dritfort) hadde kost meg glugg ihjel
w00tson Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Når medic sitter på i biler kan det steame ut pot-røyk fra bilen, ala gjengbilen i Scary Movie
kenneth11 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Og en klasse til... En som bare driver med drive-bys
kenneth11 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg vil faktisk ha gamle gode 1942 som mod til bf2. Ville vel blitt litt kjedelig? Kanskje ikke
Hr. Jenssen Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 (endret) Får håpe noen lager en mod som minner litt om The Battlegrounds til Half-Life, hvor Nord- og Sørstatssoldater står på linje mens de avfyrer riflene sine mot hverandre, for så å brake sammen med bajonettene på. Eller en mod satt i Roma-tiden! Alle sammen har sverd og spyd! Folk kan liksom forme squads med hestesoldater eller sånne soldater med lange spyd. Så kan de hoppe inn i trebusjeer, katapulter, rambukker og andre "kjøretøy" fra den tiden. Hadde også vært fett, om noen hadde klart å lage slike mods suksessfullt. EDIT: Jeg vil faktisk ha gamle gode 1942 som mod til bf2. Bare vent, det kommer MINST èn mod fra både Vietnam og WW2. Det kan jeg garantere deg. Endret 17. juli 2005 av MeTa][iC
w00tson Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 [iC' date=17/07/2005 : 21:27] Får håpe noen lager en mod som minner litt om The Battlegrounds til Half-Life Eller en mod satt i Roma-tiden! Alle sammen har sverd og spyd! Amen og Amen Selv om nøyaktigheten på våpna i bf2 av og til minner stygt om the Battlegrounds
King Saul Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Øhh... Jeg er faktisk med å lage en western mod til bf2... http://thewildwestmod.5gigs.com HAHA....
Anbefalte innlegg