treant Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 hei! jeg er keivhendt når det gjelder å holde våpen. men jeg får ikke til å bytte til lefthanded i battflefield 2! hjelp?
am3k Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Battlefield har en egen kategori (som flere andre populære spill) Flyttes fra Annet om hardware
Zlash Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Tok et lite søk, men det virker som BF2 ikke har støtte for å bytte våpenarm.
Vice Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Sikteferdigheten er nøyaktig den samme i spillet selv om du holder geværet i "din motsatte" arm. Det er vel noe av fordelen ved at det bare er et spill.
CHB3 Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 hehe helt riktig. Jeg er og keivhendt men klarer fint og spille bf2
rvenes Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 hehe helt riktig. Jeg er og keivhendt men klarer fint og spille bf2 venstrehendt og høgrehendt.... kvifor er venstrehendt feil? i følge deg? Du føler det hanskje bedre og holde gønnern i rett arm, også i spelet?
CHB3 Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 hehe helt riktig. Jeg er og keivhendt men klarer fint og spille bf2 venstrehendt og høgrehendt.... kvifor er venstrehendt feil? i følge deg? Du føler det hanskje bedre og holde gønnern i rett arm, også i spelet? hæ??? Jeg er keivhendt og syns ikke det er feil Bare det at jeg ikke syns det er noe vits og inføre det i et spill
MrLee Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 det er en meget stor fordel skal jeg si! fordi for en venstrehendt FØLES det bare feil å se våpenet på venstre side..samme for høyrehendte å se våpenet på venstre side. Det blir bare feil. Oppdaga det raskt i CS iallefall...
treant Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 må si meg enig med deg mrlee. Det føles galt å holde våpenet på høyresida! det blir det samme som å spille gitar den andre veien for meg
MrLee Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 sikker på at det ikke er en console kommando du kan skrive inn for å endre det da? er jo slik du må gjøre det i CS...burde ikke være for vanskelig. det er jo tross alt bare en speiling av våpen modellen og hendene...
Windoge Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Det er en ganske enkel funksjon som de faktisk burde inkludert i et spill som dette.
monzilla Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 på fagspråket kaller vi det for links (stammer sikkert fra tysk [venstre])
Belfez Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 det stemmer monzilla jeg driver med skyting og er venstrehendt, men han ene i skytterlaget anbefalte meg og skyte som høyrehendt helt vandt til det nå
Arne_F Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Det hadde ikke gjort meg noen at man kunne ha valgt "lefthanded" men man venner seg til det meste.
Gunfreak Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 jeg er venstrehent men ikke når du kommer til rifler bare på pistol. men jeg bare tvang meg selv til å skyte med høyre med pistol også og nå skyter jeg like bra med begge
orelse4054 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 jeg er også venstrehendt, men ikke skriv skeivhendt, det høres helt feil ut, akkurat som om vi er skeive .... btw. tok en test i Vimenn for lenge siden, da va det et spørsmål: er du SKEIVhendt: ja = - 1 år å leve, nei = - 0 å å leve, wtf. hvorfor skal jeg dø 1 år før en som bruke høyrehånda mer??
Mr.Garibaldi Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) jeg er også venstrehendt, men ikke skriv skeivhendt, det høres helt feil ut, akkurat som om vi er skeive .... btw. tok en test i Vimenn for lenge siden, da va det et spørsmål: er du SKEIVhendt: ja = - 1 år å leve, nei = - 0 å å leve, wtf. hvorfor skal jeg dø 1 år før en som bruke høyrehånda mer?? Siden du allerede har trukket tråden OT.. Det skrives keivhendt, ikke skeiv... Så eventuelle misforståelser om at du er skeiv er således selvforskyldt... Og det siste spørsmålet ditt bør vel heller rettes mot "Vi Menn" redaksjonen enn leserne av et BF forum... Tilbake til topic, helt enig i at dette er en brøler fra Dice, som burde ha gitt spillerne muligheten til å velge dette gjennom en av menyene... (Men med tanke på spillets tilstand er det kanskje ikke alt for rart at det ikke er med...) Endret 13. juli 2005 av Mr.Garibaldi
Vice Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Synes det bare blir tull og tøys å kreve at spillverdenen skal ta hensyn til fysiske forskjeller på brukeren. Hva blir det neste: Skal folk som bruker briller begynne å klage over at man ikke kan få brukt briller i spillet? Skal dverger klage over at "spillerne er altfor høye" og skal rullestolbrukere kreve rullestoler i spillet? Ellers blir det blir jo fryktelig uvant å måtte spille dersom man er i en slik situasjon:roll: Spilleren selv må gjerne fikse og hacke spillet selv for å få det nøyaktig slik han ønsker det, men å kreve at spillutvikleren skal kaste bort tid på slik blir bare latterlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå