Lucas Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Ja, det er like mange siffre, men jeg fAr det bare ikke til A funke ?
Lucas Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Skrevet 10. juli 2005 Var da ikke det betjeningen sa, og det er ikke mulig A lese dette noen som helst plasser pA pakken til gamecardet..
Lucas Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Skrevet 10. juli 2005 bake pA pakken stAr det, "Requires the full version of World of Warcraft and internet connectivity to play" .....
henrik_s Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 blizzard tenkte vel at folk ikke kjøper US kort for å bruke i europa
Lucas Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Skrevet 10. juli 2005 Vel, da mA de tru om igjen..teit er ikke det ? Jaja, fAr nok mine 120 dager nAr jeg ringer de antar jeg !
Lucas Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Skrevet 10. juli 2005 Sendte mail nA, uansett, nAr de kan flytte Charachters fra US database sA burde det ikke vaere noe problem A flytte mine 2 gamecards fra us database til eu, eller noe.. Hva tror dere at Blizzard vil gjQre ? I bought 2 gamecards at a Best Buy store located in Maryland, USA. I asked one of the staff if "Would this gamecard work still if I play on european servers" And his respond was "offcourse you can, if its the same game !" Now im back home in Norway, and when im trying to insert the number, I got invalid, I started looking at the box, theres stands NOTHING about the game card cant be used in europe, it stands "Requires the full version of World of Warcraft and internet connectivity" So one way or another, I want my 120 days, I have the recit from the store, and I can take picture of it and show you, I got absolutley nothing to hide ! Hope we can sort this out quickly as possibole !
Nstin Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 (endret) du for sikkert en melding tilbake der det står: Working as intended! Neida, men når du for svar så ordner det seg sikkert Endret 10. juli 2005 av Nstin
Amon Amarth Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 (endret) Sendte mail nA, uansett, nAr de kan flytte Charachters fra US database sA burde det ikke vaere noe problem A flytte mine 2 gamecards fra us database til eu, eller noe.. Hva tror dere at Blizzard vil gjQre ? I bought 2 gamecards at a Best Buy store located in Maryland, USA. I asked one of the staff if "Would this gamecard work still if I play on european servers" And his respond was "offcourse you can, if its the same game !" Now im back home in Norway, and when im trying to insert the number, I got invalid, I started looking at the box, theres stands NOTHING about the game card cant be used in europe, it stands "Requires the full version of World of Warcraft and internet connectivity" PS: Vist du skal skrive et offesielt brev så burde du ha en ordbok så du ikke skriver feil i ord some possible... og det skal også være"says" istede for " theres stands NOTHING about the game card cant be used in europe So one way or another, I want my 120 days, I have the recit from the store, and I can take picture of it and show you, I got absolutley nothing to hide ! Hope we can sort this out quickly as possibole ! Det er ikke det samme spillet, eller det jo samme spillet, men det er ikke samme spillet, skjønner du? Du har ikke samme version som europa, pal og ntcs eller hva det er, er _IKKE_ like... så vist du hadde hatt NTCS utgaven så skulle det funke å spille på Amerikanske servere. Eller er jeg helt på bærtur? edit: PS: Vist du skal skrive et offesielt brev så burde du ha en ordbok så du ikke skriver feil i ord som possible... og det skal også være"says" istede for " theres stands NOTHING about the game card cant be used in europe" og stor bokstav og sånne ting, ikke for å være pirkete eller noe, men det virker liksom, som om det hadde hjulpet noe da... Endret 11. juli 2005 av Amon Amarth
Rookie_NO Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Det er ikke det samme spillet, eller det jo samme spillet, men det er ikke samme spillet, skjønner du? Du har ikke samme version som europa, pal og ntcs eller hva det er, er _IKKE_ like... så vist du hadde hatt NTCS utgaven så skulle det funke å spille på Amerikanske servere. Eller er jeg helt på bærtur? edit: PS: Vist du skal skrive et offesielt brev så burde du ha en ordbok så du ikke skriver feil i ord som possible... og det skal også være"says" istede for " theres stands NOTHING about the game card cant be used in europe" og stor bokstav og sånne ting, ikke for å være pirkete eller noe, men det virker liksom, som om det hadde hjulpet noe da... Gratulerer med årets bærtur! NTSC er TV-systemet i USA, har ingenting med pc'er å gjøre Men vi kan bruke det som en sammenligning på hvorfor han ikke kommer til å få noen hjelp av Blizzard. Si at du kjøper et konsoll-spill i USA. Da er det forskjell på NTSC og PAL. Forventer man da at man skal kunne ringe utgiveren i Europa og automatisk få tilsendt en PAL utgave av det samme spillet? Det høres urimelig ut, og jeg tror at du kan se langt etter å få de til å funke her i europa, men lykke til!
Lucas Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 PS: Vist du skal skrive et offesielt brev så burde du ha en ordbok så du ikke skriver feil i ord som possible... og det skal også være"says" istede for " theres stands NOTHING about the game card cant be used in europe" og stor bokstav og sånne ting, ikke for å være pirkete eller noe, men det virker liksom, som om det hadde hjulpet noe da... Lovt til å være trøtt eller ? la ikke merke til den feilen... får se hva de svarer..
Amon Amarth Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Det er ikke det samme spillet, eller det jo samme spillet, men det er ikke samme spillet, skjønner du? Du har ikke samme version som europa, pal og ntcs eller hva det er, er _IKKE_ like... så vist du hadde hatt NTCS utgaven så skulle det funke å spille på Amerikanske servere. Eller er jeg helt på bærtur? edit: PS: Vist du skal skrive et offesielt brev så burde du ha en ordbok så du ikke skriver feil i ord som possible... og det skal også være"says" istede for " theres stands NOTHING about the game card cant be used in europe" og stor bokstav og sånne ting, ikke for å være pirkete eller noe, men det virker liksom, som om det hadde hjulpet noe da... Gratulerer med årets bærtur! NTSC er TV-systemet i USA, har ingenting med pc'er å gjøre Men vi kan bruke det som en sammenligning på hvorfor han ikke kommer til å få noen hjelp av Blizzard. Si at du kjøper et konsoll-spill i USA. Da er det forskjell på NTSC og PAL. Forventer man da at man skal kunne ringe utgiveren i Europa og automatisk få tilsendt en PAL utgave av det samme spillet? Det høres urimelig ut, og jeg tror at du kan se langt etter å få de til å funke her i europa, men lykke til! som jeg sa "Eller er jeg helt på bærtur?" Husker en krangel med en annen fyr, han dreiv å skrøyt av at han hadde kjøpt noe spill til ps2 eller noe i usa når han var der, så skulle han spille dem når han kom hjem, så sier jeg til han at det går ikke pga pal/ntcs bla bla bla bla... så da trodde ejg at det gjaldt pc'er også You get the picture?
Rookie_NO Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Det er ikke det samme spillet, eller det jo samme spillet, men det er ikke samme spillet, skjønner du? Du har ikke samme version som europa, pal og ntcs eller hva det er, er _IKKE_ like... så vist du hadde hatt NTCS utgaven så skulle det funke å spille på Amerikanske servere. Eller er jeg helt på bærtur? edit: PS: Vist du skal skrive et offesielt brev så burde du ha en ordbok så du ikke skriver feil i ord som possible... og det skal også være"says" istede for " theres stands NOTHING about the game card cant be used in europe" og stor bokstav og sånne ting, ikke for å være pirkete eller noe, men det virker liksom, som om det hadde hjulpet noe da... Gratulerer med årets bærtur! NTSC er TV-systemet i USA, har ingenting med pc'er å gjøre Men vi kan bruke det som en sammenligning på hvorfor han ikke kommer til å få noen hjelp av Blizzard. Si at du kjøper et konsoll-spill i USA. Da er det forskjell på NTSC og PAL. Forventer man da at man skal kunne ringe utgiveren i Europa og automatisk få tilsendt en PAL utgave av det samme spillet? Det høres urimelig ut, og jeg tror at du kan se langt etter å få de til å funke her i europa, men lykke til! som jeg sa "Eller er jeg helt på bærtur?" Husker en krangel med en annen fyr, han dreiv å skrøyt av at han hadde kjøpt noe spill til ps2 eller noe i usa når han var der, så skulle han spille dem når han kom hjem, så sier jeg til han at det går ikke pga pal/ntcs bla bla bla bla... så da trodde ejg at det gjaldt pc'er også You get the picture? Det var derfor jeg brukte uttrykket "på bærtur" også, nettopp fordi du lurte på om du kanskje var det. Ikke noe vondt ment Det er faktisk ingen forskjell i spillene (så godt som) som kommer fra USA og de som slippes i Europa, bortsett fra de spillene som spilles på TV (konsollspill). Og her ligger forskjellen bare i hvordan signalene kommer til TV'en og tolkes der... (Enkelt forklart)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå