Gå til innhold

savner du noen/noe ?


jænzsn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

savner dama mi som er bortreist :yes::love: savner også en svensk chili saus. den var så god mhhh :dribble:

 

men er det noe jeg ikke savner er det nok skole :thumbdown:

 

Den linken øverst på siden. den sier bare litt om låvene i USA. hadde det der skjedd i norge hadde politi folkene fått sparken og fengsel. synes synd på den 17 år gammle jenta. sier jo bare litt om hvor mye politi folkene bryr seg :nei:

Endret av K9
Lenke til kommentar
Den linken øverst på siden. den sier bare litt om låvene i USA. hadde det der skjedd i norge hadde politi folkene fått sparken og fengsel. synes synd på den 17 år gammle jenta. sier jo bare litt om hvor mye politi folkene bryr seg :nei:

Hva vet du om han fikk sparken eller ikke? Står jo ikke noe om det..

 

Uansett så tviler jeg sterkt på at politimannen ville skyte babyen, men at det kanskje var nødvendig for at ikke mange flere liv gikk.

Lenke til kommentar

Kommer i grunnen ikke på noe jeg savner akkurat nå. Har det fint, kan treffe venner og familie når det passer seg slik, er ikke rik men klarer meg helt greit, har en jobb jeg trives med og mennesker som bryr seg om meg.

 

Snart skal jeg begynne å lage god mat til en herlig jente som kommer fra jobb om et par timer, drikke litt rødvin, spise litt og nyte den første kvelden av sommerferien 2005. :D

 

Til dere som har mistet noen, eller har det vondt på en annen måte så kan jeg bare si at det er leit å høre. Jeg vet det er en ussel trøst men min erfaring er at livet går i bølgedaler. Av og til virker det som om livet er tomt og meningsløst og en skjønner kanskje ikke hvordan en skal komme seg videre. Jeg har selv hatt virkelig mørke stunder der alt ser håpløst ut. Det høres nok ut som en klisjé men jeg tror at slike opplevelser faktisk gjør en sterkere hvis man ikke knekkes. Jeg tror at de virkelig gode menneskene som har noe å bidra med er de som har møtt motstand og som har følt smerte.

 

Livet er ikke alltid fint men som oftest er det noe godt som venter på en tror jeg. Carpe Diem folkens.. :)

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar
del allt og alle du savner med andre her, da blir det bedre!

 

jeg savner der jeg bor(kolvereid) er og jobber i oslo, vil hjem hjem..!!!!

What, er du virkelig fra Kolvereid? haha.. snadder. Bodde der mange år (er ikke innfødt trønder, ble med på lasset da mora mi begynte å flytte rundt som en annen skyttel). Fikk et par utrolig gode kamerater der, men mistet kontakten etterhvert da jeg flyttet sørover etter endt tjeneste på Ørlandet.

 

Kolvereid er vel ikke det verste stedet å bo, men jeg savner det ikke. Husker ikke navnet på det vannet som ligger ca 3km fra stedet, Horvereid vatnet eller noe sånt? Husker det slapp en megafjert (gass) av og til, og det kom selvfølgelig med vinden til Kolvereid. Husker også knallsterkt nordlys om vintrene.

 

Gud hvor mange år det har gått..

 

 

Generelt savner jeg mer kontakt med slektningene mine, men det var mitt eget valg (komplisert). Jeg savner Vestfold og kysten.. lukten av sjøvann.. naturen.. :dontgetit:

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...