Gå til innhold

Hvor mye koster det å spille WoW?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle virkelig tro at det var en million tråder om dette, men jeg finner bare gamle tråder, startet før spillet kom til Norge, hvor folk kommer med rykter, tull og tøys.

Derfor lager jeg en liten tråd for å få svar på dette kjappe spørsmålet:

Hvor mye koster det (i måneden) å spille WoW, etter at man har kjøpt det?

Da tenker jeg på summen av ALLE utgifter til Blizzard/banktjenester/etc, hvis det er flere, eventuelt skjulte, avgifter (utenom internett-tilkobling, etc).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

400-500 for spillet så ca 90-120 i måneden kommer ann på om betaler for 1, 3 eller 6 mnd av gangen.

så kommer 4000 kroner for en level 60 hvis du velger den veien ;)

Skrevet (endret)

Pokker da, hvorfor sier den ene 90-100, og den andre 90-120? No offence, men kan ikke noen som har nøyaktige, korrekte tall svare?

Ikke for å være lei, det er fint at dere vil hjelpe, men er det ikke noen tall/tabeller/oversikter over dette? Skal det være så vanskelig?

Endret av HolgerLudvigsen
Skrevet
Pokker da, hvorfor sier den ene 90-100, og den andre 90-120? No offence, men kan ikke noen som har nøyaktige, korrekte tall svare?

Ikke for å være lei, det er fint at dere vil hjelpe, men er det ikke noen tall/tabeller/oversikter over dette? Skal det være så vanskelig?

Sånt, jeg ble trukket 289.91,- NOK for 3 mnd, det holder vel i detaljering.

VISA VARE: **** 30.06 EUR 35,97 WORLD OF WARCRAFT -289,91 NOK
Skrevet (endret)
Jo flere måneder du betale for på en gang (max 3 måneder) , jo mindre betaler du for 1 måned.

Du kan kjøpe maks 6 mnd. Jeg gjorde det og her er min transaksjon:

30.03.2005 Visa xxxxxx 21.03 EUR 65,94 BLIZZARD ENTERTAINMENT 549,80

Det vil si 91,60 per mnd.

-KJ

Endret av jevel
Skrevet (endret)

Fra WOW-Europe.com

12.99€ One-Month Subscription

35.97€ Three-Month Subscription

65.94€ Six-Month Subscription

Så går du på XE.com/ucc og regner ut hva det blir i Norske Kroner. Ikke så vanskelig vel?

Angående hva banktransaksjoner og slikt koster som du nevner, så varierer det fra bank til bank, og bankkonto type (avtale). Men en hundrings i måneden er vel et realistisk ca tall (pluss/minus en tier). I tillegg vil jo summen variere litt hele tiden, siden kursen forandrer seg hele tiden.

Endret av bidz
Skrevet

De trakk meg for nøyaktig 103 kr. Jeg vet ikke hvor lenge jeg har abbonert for spillet, eller hvor lenge jeg betalte for. Men 103 kr er altså summen.

Skrevet (endret)

Det går an å få kjøpt kontatkort på cdon for 60 dager av gangen.

Prisen varier litt.

Men nå er den 229,- for 60 dager

post-172-1120870367_thumb.jpg

Endret av Razer63
Skrevet

Du får også gamecards i en rekke butikker, som free record shop der det koster 220kr..

Eller varierer jo prisen bittelitt inni mellom pga valutkurser osv.

Skrevet

Kjøp et gamecard i den nermeste spill butikken, det holder i 60 dager og skal kost 199 kr, koster det 299 kan du klage på at det for dyrt.

Skrevet

Det skall vell ikke koste 199, ettersom free record shop selger for 219, og er offisiellleverandør i norge ifølge Blizzard sine sider.

Skrevet

Har ikke kjøp noe kort ennå , har brukt kreditkort til nå.

Men kommer nok til å gå over til kontantkort.

Liker ikke av prinsipp å bruke kreditkort på nett. :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...