DementedAlbino Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Har en del undertekster jeg har hentet ned. Problemet med enkelte av disse er at de er beregnet for filmer som er delt over 2 cder, mens alle filmene jeg har på pcen har jeg slått sammen til en fil. Er der noe program som lar meg slå sammen to filer med undertekster og som automatisk forskyver tidspunktet for teksten i filen?
snesoey Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Har en del undertekster jeg har hentet ned. Problemet med enkelte av disse er at de er beregnet for filmer som er delt over 2 cder, mens alle filmene jeg har på pcen har jeg slått sammen til en fil. Er der noe program som lar meg slå sammen to filer med undertekster og som automatisk forskyver tidspunktet for teksten i filen? Ja, disse fungerer med original filene.
DementedAlbino Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Skrevet 8. juli 2005 Ja, disse fungerer med original filene. JA jeg vet det. Hele poenget mitt er å få alt i en fil, og ikke i to filer slik som orginalt. Er jo ikke noe problem å slå sammen to avi filer, er når jeg skal slå sammen to sub, srt osv filer problemet oppstår.
DementedAlbino Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Skrevet 8. juli 2005 Du finner det du trenger her. Takker for link, skal se om programmet gjør det jeg ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå