Gå til innhold

Ukens flørt: SKY IMB-1000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må da være mamma'n til alle mobilantenner på det nest nederste bildet. :!: Men er det en ekstern antenne til å koble på i spesielle tilfeller, og når er i så fall det? :hmm:

Ellers tøft konsept. Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg digger det eller ikke. Kanskje vært en vinner hvis de hadde qwerty-tastatur under... :yes:

Skrevet
Det må da være mamma'n til alle mobilantenner på det nest nederste bildet. :!: Men er det en ekstern antenne til å koble på i spesielle tilfeller, og når er i så fall det? :hmm:

Ellers tøft konsept. Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg digger det eller ikke. Kanskje vært en vinner hvis de hadde qwerty-tastatur under... :yes:

Var vel en tv-antenne vil jeg tro.

Skrevet

Jo, jeg tenkte også på Sidekick når jeg så denne.

De er jo litt annerledes i designet, men klart at de blir laget av samme prinsipp med skyvbar skjerm.

Skrevet
It’s kind of funny how easy Korean electronics companies make it look—SK Teletech obviously saw the Sidekick, probably had a good laugh at our pathetic gesturing, and then whipped up the IMB-1000.

:!:

Skrevet
It’s kind of funny how easy Korean electronics companies make it look—SK Teletech obviously saw the Sidekick, probably had a good laugh at our pathetic gesturing, and then whipped up the IMB-1000.

:!:

så sant så sant.

her er vel artikkelen forresten:

http://www.engadget.com/entry/1234000933040414/

og til dem som kommenterer antenna, den for for å ta imot tv ja. satelitt tv! sikkert etter samme system som xm radio greia som har blitt så pop i usa...

• Opprett ny...