Gå til innhold

While my guitar gently weeps (wow)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han der har some skills altså! :ohmy: Og folk sier at The Beatles er oppskrytt! Harrison var en av de beste komponistene vi har hatt og denne versjonen på ukulele var rett og slett vakker! :cry:

Beatles er oppskrytt ja, han der har ikke bare lasta ned tabs osv til sangen og spilt det, hør på beatles sin, selv nyter jeg bare de første 20sekunder av beatles sin. Han der har selvfølgelig bygd videre osv på orginal "feelingen" eller hva jeg skal si. Så Beatles burde få 0 "null" credit for det der.

Lenke til kommentar
Han der har some skills altså! :ohmy: Og folk sier at The Beatles er oppskrytt! Harrison var en av de beste komponistene vi har hatt og denne versjonen på ukulele var rett og slett vakker!  :cry:

Beatles er oppskrytt ja, han der har ikke bare lasta ned tabs osv til sangen og spilt det, hør på beatles sin, selv nyter jeg bare de første 20sekunder av beatles sin. Han der har selvfølgelig bygd videre osv på orginal "feelingen" eller hva jeg skal si. Så Beatles burde få 0 "null" credit for det der.

Jeg tror ikke jeg forstår hva du mener jeg. Du hører jo at det omtrent er den samme låta bare på ukulele, så hvorfor Beatles skal få 0 credit for det forstår jeg ikke.

Lenke til kommentar

sier noe der, de skal jo ha litt kred, navnet må nevnes. Men liksom at beatles ikke skal se på som oppskrytte pga hva en fyr gjorde med en låt er feil! Men liksom de skal ikke ha credit som at noen ser clippet og sier "å beatles er bra altså siden han var så flink". Og det med at han harrison er så god til å komponere osv. Harrisons komponering er bånn ræva i forhold til hva denne karen komponerte ut av hans dårlige skvæl.

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om "kred". La oss se om George Harrison bryr seg.

George?

Nei, han svarer ikke. Kan ha noe å gjøre med at han er død, men hvis han VIRKELIG bryr seg ville han nok ha sagt noe.

 

Fyren er fantastisk flink på Ukulele. Sangen rocker - både Beatles versjonen og Jakes versjon.

Lenke til kommentar
Hvem bryr seg om "kred". La oss se om George Harrison bryr seg.

George? Nei, han svarer ikke. Kan ha noe å gjøre med at han er død, men hvis han VIRKELIG bryr seg ville han nok ha sagt noe.

Kanskje. Men du kan jo høre med Eric Clapton. Han lever vel enda, og spilte faktisk soloen på denne låten.

 

T'Weed

Lenke til kommentar
Altså Beatles sin versjon av While My Guitar Gently Weeps er jo den beste låta på hele white album da, så det går jo ikke an å si at den er tam! :thumbdown:

HAHA! den kan fint være best av diverse låter men kan like godt suge hardt. SÅ hvis tre gutter på 12 år og 2måneders erfaring lager ett album, så kan en av låtene være best av låtene men likevel være helt :no:

Lenke til kommentar

Han der var sykt god, men jeg liker nok den originale versjonen best.

 

skate4life, du kan fint ha dine egne meninger men kan du la være å prøve å provosere andre for det. Fint at du har dine egne personlige meninger, men jeg har fått inntrykket at du legger til noe ekstra bare på purr f***, og det er vel kanskje ikke helt uten grunn..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...