Gå til innhold

Dynamisk avatar til BF2!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

neinei, men det er vel ikke så farlig? jeg ville ha brukt den som et desktop-item eller noe i den duren. Og for alt jeg vet så finnes det andre forumer óg ;)

Lenke til kommentar

Jeg bare lurer på en ting..

Det kan være litt interesant å se poengsummen sin, men er det så interesant å se poengsummen til andre?

La oss si at en har lik poengsum som deg, men det betyr ikke at han er like flink, for såvidt vi vet, så kan den personen spilt 3 ganger så mye som deg..

 

Bare et eksempel..

Lenke til kommentar

Hmmm.. spilte akkurat for første gang (utenom demoen). Var en av battlefield.no sine rankede servere, men når jeg prøver å lage avatar får jeg bare url til en fil ved navn ".png", så det funker med andre ord ikke.

 

Og hvor ofte oppdateres avataren?

Lenke til kommentar
Hmmm.. spilte akkurat for første gang (utenom demoen). Var en av battlefield.no sine rankede servere, men når jeg prøver å lage avatar får jeg bare url til en fil ved navn ".png", så det funker med andre ord ikke.

 

Og hvor ofte oppdateres avataren?

Hva er nicket ditt? ser at det fungerer for andre..

Er statistikken kommet inne i spillet?

 

Oppdateres hvert tiende minutt.

Lenke til kommentar
Hva er nicket ditt? ser at det fungerer for andre..

Er statistikken kommet inne i spillet?

Chumtoad er nicket. Vet ikke for lang tid det tar før statistikken kommer. Hvis jeg har stats inne i spillet, har statistikken "kommet" da? Spilte for ca 45 minutter siden.

 

Sjekka nå, og ja, jeg har stats inne på BFHQ.

Endret av stengah
Lenke til kommentar
Hva er nicket ditt? ser at det fungerer for andre..

Er statistikken kommet inne i spillet?

Chumtoad er nicket. Vet ikke for lang tid det tar før statistikken kommer. Hvis jeg har stats inne i spillet, har statistikken "kommet" da? Spilte for ca 45 minutter siden.

 

Sjekka nå, og ja, jeg har stats inne på BFHQ.

Her er avataren din

http://www.lofotenlink.com/BF2_rank/avatar/43455701.png

 

Systemet mitt fant ikke PID'en din, det er et unikt nummer som hver BF2-spiller har. Jeg henter den fra "leaderboard" hos gamespy (samme som brukes i spillet). Det virker som om den ikke er like oppdatert som "playerinfo".

 

Henter PID fra "leaderboard" og bruker denne for å hente info fra "playerinfo".

 

Mulig jeg må hente PID fra en annen plass, men det skal jeg undersøke i morgen.

Lenke til kommentar

Flott å se at mange har testet ut avataren! :thumbup:

 

Holder på med et utkast til versjon 2. Målet vil være å få med mer informasjon og kanskje få til tilpassing av avataren. (Dynamisk tekst eller endring av farger). Hvor skal vi i såfall få plass til dynamisk tekst?

 

Her har jeg hentet ut noen iconer fra spillet og byttet ut litt av informasjonen.

 

Rank og Nick

Score

Teamwork poeng

Kills

Deaths

 

Forslag til farger, mer/annet innhold, layout m.m. ønskes. Kom gjerne med ditt eget komplette designforslag hvis du ønsker.

 

PS: Når avataren er ferdig vil den få forskjellig URL fra den gamle, slik at de som vil beholde den gamle kan gjøre det.

post-171-1120913903_thumb.ibf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...