Gå til innhold

Dynamisk avatar til BF2!


Anbefalte innlegg

EDIT:

Skaff deg dynamisk avatar på http://www.lofotenlink.com/BF2_rank/

Tilbakemeldinger i denne posten!

--

Holder på å utvikle en dynamisk avatar til bf2. Denne blir 80x80 og under 6KB, slik at den kan brukes til HW.no

 

Det vil bli muligheter for å anskaffe seg dynamisk bf2 avatar når systemet er ferdig.

 

Har dere noen forslag til hva som skal være med? Man får jo ikke plass til stort på 80x80 piksler.

 

Hvor lange nick har dere? Det kan bli trøbbel med lange nick..

 

Utkastet kommer her.

 

Dette inneholder BF2-logoen, Rank-icon, Navn, Score, Combatscore(kamp) og teamwork score.

 

Selve avataren vil bli oppdatert med informasjon automatisk.

 

Kom med forslag og kommentarer! :cool:

post-171-1120750913_thumb.ibf

Endret av Rasmus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Genialt! Det hadde vært noe :thumbup:

 

Kaller meg Chumtoad (8 tegn) på demoen, men det kan hende jeg blir å bytte nick når jeg får fullversjonen, kanskje til det samme jeg bruker her på forumet.

 

Men hva med mulighet for engelsk tekst på avataren slik at man kan bruke den på engelske forums også?

Lenke til kommentar
Genialt! Det hadde vært noe  :thumbup:

 

Kaller meg Chumtoad (8 tegn)  på demoen, men det kan hende jeg blir å bytte nick når jeg får fullversjonen, kanskje til det samme jeg bruker her på forumet.

 

Men hva med mulighet for engelsk tekst på avataren slik at man kan bruke den på engelske forums også?

Engelsk tekst er mulig, men beskrivelsen for hvert felt må være så kort som mulig, helst fire tegn. Det vil gi rom for høye poengsummer.

 

Bare kom med forslag! :yes:

Lenke til kommentar

Nå kan de som ønsker teste om de får opp rank-info, og om denne er korrekt. PS:Du vil kun få rank-info dersom du har spilt på en ranka server.

 

Eksempel.. Finne rank-info for RasmusT

http://www.fantomet.com/BF2_rank/?nick=RasmusT

 

Skal implementere cache m.m. etterhvert, slik at lastingen går raskere. Deretter blir det grafiske implementert, men jeg har ingen dato foreløbig.

 

Er det noen som vet hvilke begrensninger det er med nicket i BF2. Hvilke tegn som er tillatt? Dette skal jeg benytte for å validere inndata.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvilke begrensninger det er med nicket i BF2. Hvilke tegn som er tillatt? Dette skal jeg benytte for å validere inndata.

1-9, A-Z, og de fleste tegnene på tastaturet (Untatt de du må trykke ALT GR for å funke).

Endret av Lars Anders
Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvilke begrensninger det er med nicket i BF2. Hvilke tegn som er tillatt? Dette skal jeg benytte for å validere inndata.

1-9 og A-Z

Har sett nick med blant annet . | [ ] _ = ^

Så A-Z og 1-9 kan ikke være korrekt.

Kjenner en klan som heter {NV}, og da må man jo bruke Alt Gr..

Lenke til kommentar

Veldig bra Rasmus. Eneste kommentaren jeg har er at det virker som folk flest ikke er så opptatt av Combat/Team. Du har jo allerede totalsummen "Score" som gjør det andre tallene er nokså overflødig etter min mening.

 

Hva med Score, Kills, Death?

 

Ellers så ville det designmessig gjort mye hvis du lagde en ramme rundt bildet, samt en liten bagrunn med et eller annet mønster. F.eks. kan du fjerne "Battlefield 2" og heller legge det som ett vannmerke bak statsen? Burde spare en del plass :)

 

Igjen dette er kun forslag :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...