Armageddon Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 husker jeg satt i ett AA turret, så var det en av missilene som kom på aveie. før jeg viste det hadde jeg skutt ned en fulllastet black hawk.. jeg rakk ikke å si unnskyld engang ..
cptCory Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 (endret) Men selv om FF er av dør fortsatt medspillerne dine når du toutcher dem med kjøretøyet ditt... idiotisk, en annen ting er når du sniker deg bak f. eks. heli'n til motstander for å plante C4 å når kan vipper såvidt på heli'n like før han tar av dør du av det... skikkelig dårlig krasj-ting i spillet! En annen ting som jeg har lagt merke til spessielt på svenske servere (spiller kun på norske og svenske) er at teammates meier deg ned det de har av våpen eller kjøretøy hvis de ser du kommer til å nå helikopteret eller flyet før dem... Men så er det skikkelig morro også da, når du har en god commander å laget spiller seriøst. Endret 7. juli 2005 av CoreTEC
Zlash Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Personig sett så er det svært få ganger hvor jeg har blitt drept av lagkamerater med *vilje*. Har faktisk aldri opplevd å ha blitt TKed p.g.a. kjøretøy e.l (utenom demoen). Tror faktisk det er mindre TK på rankede servere. Men det er jo min oppfatning. På demoen hendte det at folk hoppet foran kjøretøy for å kunne punishe og kicke meg av serveren. På rankede servere teller det som death og vil "ødelegge" statsen din... Enig i at det skal litt lite til før man rygger over en vennlig skjel, men det går faktisk ann å titte litt i radaren, ellers så gjelder det å holde seg til sidene av kjøretøy når man er inf. Hvis du står rett bak en tanks som skyter på noe, må du selv forstå at det er stor sannsynlighet for at den kommer til å rygge som en defensiv metode. Og går du midt i veien, må du også forvente at det kan komme en rask jeep over en bakketopp og meie deg ned. Synsvinkelen fra kjøretøyene er ikke alltid like bra. PS: Jeg er ikke uenig i at forbedringer er på sin plass, men det går faktisk ann å unngå mange av problemene hvis man tenker litt etter.
Hr. Jenssen Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Noen folk trykker jo bare automatisk på punish-knappen. Sånne folk gjør meg bare så sabla irritert. Slike folk som gjør sånn, gjør det fordi at de skal "heve" sin egen score ved å senke andres. Idioter har du forresten rett i at de er.
Steina Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Om jeg kjører over noen, så hopper jeg bestandig ut og hjelper dem til live igjen siden jeg er medic for det meste.. Men ser jeg at de punisher meg likevel, stiller jeg meg over dem og ser dem surt inn i øye.
Aasgaard Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Synes det er helt greit å bli sprengt i lufta av en uheldig plassert bombe, eller rygga på av ei stridsvogn. Tilgir praktisk talt alltid teamkills (med mindre de åpenbart var med vilje). Men som dere beskriver er det dessverre en del egoistiske drittunger (ja det er nettopp det de er) som straffer for åpenbare uhell, ting som er deres egen skyld, eller til og med går inn for å få seg drept for å kunne straffe. Det er disse som burde kickbannes, ikke folk som er uheldige. Det er ikke godt å si hvordan det kan løses spilldesignmessig. En start kunne kanskje være å gjøre at folk blir tilgitt som standard, men at man må gå via noen klikk for å kunne velge å straffe dem. Kanskje kunne det også være en mulighet å innføre et maks antall straff man får dele ut per runde også. Det ville sikkert ikke fjernet problemet, men kanskje minsket det noe. Slik det er nå ser de aller fleste ut til å straffe hver eneste gang. Veldig trist. Den beste løsningen er selvsagt gode og aktive moderatorer, men det er jo ikke alltid det er noe hjelp å hente der.
Torjus Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Det er ihvertfall dårligere spillere på catchgamer enn på bf2.no serverene! Jeg fikk akkurat 5 gull på rad
Hr. Jenssen Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Den beste løsningen er selvsagt gode og aktive moderatorer, men det er jo ikke alltid det er noe hjelp å hente der. Det er UTROOOOOLIG sjelden, faktisk! Jeg tror ikke at jeg har sett EN ENESTE adim eller moderator på noen av de mange serverne jeg har spilt på!
Torjus Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 [iC' date=08/07/2005 : 03:44] Den beste løsningen er selvsagt gode og aktive moderatorer, men det er jo ikke alltid det er noe hjelp å hente der. Det er UTROOOOOLIG sjelden, faktisk! Jeg tror ikke at jeg har sett EN ENESTE adim eller moderator på noen av de mange serverne jeg har spilt på! Ikke jeg heller... eller jo... kanskje 1 gang.. ikke sikker
Co[]V[]bster Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Veldig enig i att det er lett å gjøre feil, å teamkille. Det verste jeg vet er folk som løper foran bilen min, når jeg allerede er i full fart bortover. rekker ikke se dem nesten, før jeg får en teamkill. Og i tilleg blir punished. Men en ting jeg Ikke liker, er att noen ganger føles det, og ser veldig ut som en fiende jeg skyter på. Men det er en team mate. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det er merkelig, og skjer meg av og til. "Is my mind playing tricks on me?"
Steina Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 I går kveld skøyt jeg mot et fiendlig helikopter, og fikk melding om at jeg skøyt etter eget helikopter.. Jeg sjønner ingen ting, for i det helikopteret satt det en RØD mann.! Jeg tror også jeg ble straffet for at jeg skøyt fiende noen ganger.. Den serveren var skikkelig fucka..
Vice Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 En start kunne kanskje være å gjøre at folk blir tilgitt som standard, men at man må gå via noen klikk for å kunne velge å straffe dem. Ja det mener jeg også. Fikk nærmest dårlig samvittighet engang pga. dette. Jeg havnet helt inntil en APC(fi) og hadde ikke våpen til å utfordre den. Den eneste som var der på laget for å hjelpe var en spec-ops. Han løp mot APC'en og festet bomber og jeg løp av gårde sammen med ham. Var faktisk litt foran han såvidt jeg skjønte. APC'en ble sprengt i filler men det ble også jeg, men ikke Spec-open. Synes dette var litt snodig så jeg skrev en kommentar, og da samtidig så jeg at det stod "you chose to punish".. Vet ikke hvorfor dette stod da jeg aldri trykket "pageup"...
Staalkontroll Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Det verste er dem som stiller seg under vingen rett før en skal ta av...En har null sjans til å se at dem står der! Vips så blir en kicket
MrLee Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Skrevet 8. juli 2005 Det er ihvertfall dårligere spillere på catchgamer enn på bf2.no serverene!Jeg fikk akkurat 5 gull på rad jepp, no sheit...da jeg spillte var det 18(!) unassigned folk på min side...mot normalt hva? 3-4 på battlefield.no servere? tydelig at noob faktoren er ganske høy der... Inbiller meg også at mer erfarne folk tilgir oftere enn nystartere...
Vice Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 (endret) Spilte der nettopp og ble hamret helt vanvittig av egne helikoptre/fly. Forbannet irriterende å få helsa ned til 1/4 hver jævla gang av eget lag når man først klarer å få tak et kjøretøy. Ble forøvrig også kicket fra catch nå da en soldat løp rett inn i skuddlinjen for mitraljøsen på tanksen. Tidligere ble jeg kicket fordi jeg fikk to teamkills med stinger rakettene. Skjøt ned et fiende helikopter og drepte begge to som satt inni. Men på lista sto det også at jeg hadde fått to teamkills!? Endret 8. juli 2005 av Vice
MrLee Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Skrevet 8. juli 2005 det er mange teamkill bugs i det spillet! men at catch gamer serveren har TK limiten så lav er iallefall mongis...
Hr. Jenssen Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Synes teamdamage skulle blitt senket til det absolutt minimale. Da er det egentlig kun de som VIL drepe teammates som får det til! Da får vi jo sortert vekk møkka fra resten! BTW: Det er vel egentlig den eneste måten å få slutt på problemet. Enten det, eller at friendlyfire blir totalfjernet, noe som i min mening blir relativt snålt.
Steina Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 [iC' date=08/07/2005 : 19:12] Enten det, eller at friendlyfire blir totalfjernet, noe som i min mening blir relativt snålt. Det ville blitt bare kjedelig og irriterende ja.. Og det ville bare føre til masse tull, som at du ligger under en stridsvogn, og du dør aldri. Må ta selvmord. Eller du er midt i artillery området, så flyr du 20meter i luften, og lander på føttene igjen?! Det ville bare blitt sprøtt ja. Er ikke sikker på hvordan dette EGENTLIG vil bli, for det går vel ann å skru av friendlyfire når man setter opp server?
cptCory Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 og da samtidig så jeg at det stod "you chose to punish".. Vet ikke hvorfor dette stod da jeg aldri trykket "pageup"... du blir faktisk punished automatisk hvis den du teamkilla ikke velger hverken ja eller nei... virker også som noe de ikke har tenkt så mye på.
Steina Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Ja, det er teit.. Den spør deg "Vil du straffe", og svarer du ikke, tar den det som et "ja" Skulle tatt det som et "nei" om man ikke har svart iallfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå