Mort1_s Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 jeg er på utkikk etter et kongespill! jeg elsker KOTOR2, GTASA og halflife2, fins det noen spill, nye spill som har en god handling/historie og kan sammenlignes med disse to spillene i spillbarhet og grafikk? har på følelsen at DVD-ROM spill er de beste? er som sagt på utkikk etter er kongespill hadde vært fint om jeg fikk noen linker til spill osv takk for alle svar
fargoth Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Morrowind - Game of the Year Edition! Da får du det geniale spillet Morrowind + de to fantastiske ekspansjonspakkene Tribunal og Bloodmoon, i en pakke. Kongespill!
Snorre Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Bare et spørsmål, hvorfor skulle spill på DVD være bedre en spill på vanlige CD-er. Om det er plassen du tenker på løses dette ganske enkelt med å bruke flere CD-er. Så der er jeg ikke helt enig i deg, men nok om det. Det er vel flere gode kongespill ute på markedet. For meg virker det som om du er ute etter et første persons skytespill eller et rpg? Er dette korrekt har jeg et godt forslag: Splinter Cell: Chaos Theory. Dette spillet går da ut på å være en spion, som skal infiltrere fiendtlige baser og uskadeliggjøre andre enheter. Du må bruke mørket til din fordel, og lyder. For eksmpel kan du kaste en flaske i andre siden av et rom for så å kutte over halsen på en fiendtlig enhet bakfra. Dette er et meget spennende spill, med muligheter for co-op, som gjør det hele gøyere.
Ongabonga Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Må si meg enig med fargoth, Morrowind er det mest geniale spillet jeg noen sinne har prøvd.
ehs5 Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Hm. Nå har du gitt eksempler på tre _veldig_ forskjellige spill. Kan du ikke nevne èn spesifik spill-kategori (eller flere), så blir det lettere for oss å gi deg råd?
Sigga Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Liker du HL2, kan du alltids prøve FarCry. En tid siden det ble gitt ut, men grafikken og gameplayet holder lenge.
Sjokolade1 Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Ringenes Herre - Atter en Konge! Superbra spill med bra grafikk! Forhåpentligvis har du sett filmen, og vet hva det handler om.. men hadde jeg hatt SA hadde jeg vært fornøyd med det en stund! prøvd å hoppe i fallskjerm?
sablabra Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 har på følelsen at DVD-ROM spill er de beste? Du får "kongespill" som Half Life 2 i cd-versjon med 5 cder
figure_02 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Morrowind - Game of the Year Edition!Da får du det geniale spillet Morrowind + de to fantastiske ekspansjonspakkene Tribunal og Bloodmoon, i en pakke. Kongespill! Kongespill 2k
h00v3r Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 neverwinter nights med alle tillegspakken får du nå til 300 på elkjøp sist gan jeg så. Da har du noe å sitte med en stund. Så kommer neverwinter nights 2 seinere og det ser veldig lovende ut. Du kan også prøve KOTOR 1 så får du mye mer ut av 2eren synes nå jeg. Eller så kan jeg bare si meg enig i at Morrowind er Konge!(går ann å runde på 16min faktisk) Mvh Fredrik
Spragleknas Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Morrowind - Game of the Year Edition!Da får du det geniale spillet Morrowind + de to fantastiske ekspansjonspakkene Tribunal og Bloodmoon, i en pakke. Kongespill! OBS! Denne varen er ikke på lager hos noen norske leverandører for øyeblikket. Forventet ankomst på lager er beregnet til å være mot slutten av januar.
h00v3r Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) Kjøpte mitt på Spiderman butikken. De hadde den inne der. Finnes på mange nettbutikker bare dere leter. Gå på www.kelkoo.no Finnes vel på www.Gamesmix.com Endret 13. juli 2005 av The_dark_lord
stalker. Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Siden du nevner at du liker HalfLife2, som er et fps-spill, så kan jeg anbefale FarCry og Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay. Det er mine favoritt-fps'er (i tillegg til HalfLife2). Er to spill av høy kvalitet. Meget god grafikk på de spillene også. To spill som absolutt kan måle seg med HL2.
Jankee Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)
RastaXP Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Morrowind - Game of the Year Edition!Da får du det geniale spillet Morrowind + de to fantastiske ekspansjonspakkene Tribunal og Bloodmoon, i en pakke. Kongespill! Det er det som er tingen ja. Beste spillet gjennom tidene!
KayAU Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Mi stemme går til Neverwinter Nights-pakken. Ekstremt bra RPG, med god historie og karakterutvikling. Morrowind er òg ganske bra, men det er nok ikkje for alle. Morrowind er veldig "open-ended" (norsk ord?), du bestemmer sjølv kva du vil gjere. Det er eit uhyre ambisiøst spel, og har mykje til felles med MMORPG-sjangaren, bortsett frå at det er offline og for ein spelar. Ein kan kanskje kalle det ein MRPG, Massive Role Playing Game. Dessverre er der ein del røffe kantar: Ubalansert, lett å utnytte småfeil i spelmekanismene. I tillegg er det urettferdig balansert mot magibrukarar. Nærmast fullstendig livlause NPC-ar. Rik bakgrunnshistorie, men måten den blir presentert på er ikkje spesielt imponerande. Lite filmsekvensar, nesten ingen tale. For å forstå kva som foregår må du lese ein god del rein tekst. Ikkje noko gale med det, men det kan bli litt tamt dersom ein forventar seg Final Fantasy-kvalitet på historiefortellinga. NWN er utvilsomt meir straumlinjeforma, og presenterar historia mykje betre. Det blir derfor enklare å leve seg inn i det. Morrowind på si side har vesentleg meir fridom, og meir innhald totalt sett (du kjem neppe til å gidde å gå igjennom alt). Du får vurdere kva som er viktigst for deg. Sjøl synest eg NWN var best. Men det skal bli spennande å sjå kor mykje Bethesda har klart å reparere i Oblivion... Kay
Anbefalte innlegg