StarGazer Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Hei Fikk spillet idag og må si det er enormt morro! Spillte litt rundt på forskjellige servere idag, og hadde så og si ingen problemer. Men så i ettermiddag prøvde jeg broadpark games (nextgentel) sine servere. De funka og helt fint, bortsett fra når jeg spiller som commander. Hver gang jeg er commander, så krasjer BF2 til desktop når kampen\brettet er ferdig. Ganske irriterende, siden commander funksjonen var ganske morro! Noen som vet hvorfor, eller har vært borti noe lignende?
Zlash Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 CTD = ? Crash To Desktop Selv har jeg aldri opplevd noen problemer med broadpark sine servere
iStephano Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 ok, et litt upassende spørsmål, hvordan får du opp command knappen??
JarleW Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 CTD mellom maps er visst et Linux-relatert problem (server-side). Commandmenyen > Er vel Caps-Lock du leter etter ?
Zlash Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 CTD mellom maps er visst et Linux-relatert problem (server-side). Commandmenyen > Er vel Caps-Lock du leter etter ? Men alle serverene til broadpark er vel windows så vidt jeg husker? Dessuten så har det vel vært sluppet en fix for linux problemene
StarGazer Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Skrevet 6. juli 2005 Oki, så det er ikke bare meg. Broadpark games sine servere er levert av gameserver.no. Kan ikke se noen steder om dem kjører windows eller linux.
co2 Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Skjønner ikke helt hvordan operativsystemet deres skal ha noe å si for deg som spiller på en hostet server?
JarleW Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Windows og Linux bruker jo selvf. ikke samme versjon av BF2 dedicated server. Derfor var det en bug i Linuxversjonen (som muligens er fixet nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå