Elensar Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Trykk på "9". Kan jo finne ut dette ved å sjekke instillingar for tastaturet.
Uderzo Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) "9", kanskje litt unødvendig å lage tråd om dette ? edit: Elensar kom meg i forskjøpet. Endret 4. juli 2005 av Uderzo
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) Det går an å hoppe i fallskjerm (basehopping) fra høye bygninger og demninger. Som sagt, bare trykk 9 Endret 4. juli 2005 av Vultur Gryphus
Hr. Jenssen Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 går dette på demoen også? får det ikke til Ja, det går an på demoen. BTW: Jeg har satt min parachute utløser til Mushjul-knappen, slik at jeg har rask tilgang til den i tilfelle noe overraskende skulle skje (slipper å dra en av armene over halve tastaturet for så å bomme på "9" når alt går veldig kjapt).
MrLee Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 merker iallefall at den er litt treig ofte, så jeg ender med å trykke på "9" som en galning helt til den utløser...
[WV]Raaby Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Det er jo for du må være litt i lufta før den funker
MrLee Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 ja, men det er ikke mye luft når jeg basehopper ut fra 2-3 etasje
MrLee Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) foretrekker å slite ut "9" knappen på keyboardet...bruker den så lite uansett... (skal ha full valutta for pengene!!!) (også er det ofte litt serverlagg, så det kan jo være du treffer bakken før du veit det...) Endret 4. juli 2005 av MrLee
Hr. Jenssen Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Forbanna irriterend å hoppe fra "så-vidt-det-går"-plasser, hvor man må utløse fallskjermen rett før man treffer bakken, spesielt når man er på US-servere. Ofte trykker man, men fallskjermen velger å ikke "svare".
Goliath Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 jeg irriterte meg lenge på at fallskjermen utløste seg på "9" men fikk endelig fikset det på midtknappen på musa...løveli!
Oz370 Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 et godt tips er å utnytte evt. ledige knapper på musen! BF2 bruker bare høyre og venstre museknapp, så nesten alle har midtknappen til gode. Jeg liker best å bruke prone som scrollwheel knappen, og forward knappen til fallskjerm, greit å ha fallskjermen lett tilgjengelig
Hr. Jenssen Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Skal vi se, jo! Übergoliath sa det rett før deg.... Og neimen! Jeg har jo i tillegg sagt det enda lengre oppe!
Oz370 Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) hehe, bedre med en gang for mye enn en gang for lite? er bare litt trøtt Endret 4. juli 2005 av Oz370
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå