Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

søke på skilt nummer


dmx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dette er opplysninger som ikke er offentlige, derfor må du gå til en politistasjon med en grunn... så kanskje du får det...

eneste du kan finne ut ifra et skiltnummer er om det er registrert noen heftelser på kjøretøyet.

åja, men dte visste jeg ikke:P

Lenke til kommentar
dette er opplysninger som ikke er offentlige, derfor må du gå til en politistasjon med en grunn... så kanskje du får det...

eneste du kan finne ut ifra et skiltnummer er om det er registrert noen heftelser på kjøretøyet.

Vel, en tur på/telefon til en trafikkstasjon, vil gi deg informasjon om eierforholdene til kjøretøyet. Vi har egne opplysningstjenester, der man plotter inn registreringsnummeret, så får opp en side med opplysninger som hvem som helst kan få utlevert.

 

På denne siden vil det da stå eierforhold, vognkortanmerkninger, osv..

Lenke til kommentar
dette er opplysninger som ikke er offentlige, derfor må du gå til en politistasjon med en grunn... så kanskje du får det...

eneste du kan finne ut ifra et skiltnummer er om det er registrert noen heftelser på kjøretøyet.

Vel, en tur på/telefon til en trafikkstasjon, vil gi deg informasjon om eierforholdene til kjøretøyet. Vi har egne opplysningstjenester, der man plotter inn registreringsnummeret, så får opp en side med opplysninger som hvem som helst kan få utlevert.

 

På denne siden vil det da stå eierforhold, vognkortanmerkninger, osv..

oi... visste jeg ikke... da kunne jeg ikke så mye om dette som jeg skrøyt på meg i en post lenger oppe her... :p

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Hei!

Jeg lurte på om det finnes webside hvor mann kan søke på skilt nummer og så kommer det opp navnet og adressen til han som skiltet er registrert på.?

tusen takk:)

ja du kan sende en tekstmelding med registreringsnr f.eks. sc77777 til 2282 da får du alle opplysninger om eu kontroll/avgifter/begjæring og eierforhold tilbake

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...