Gå til innhold

Kjøper resten av Hardware Online AS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpesummen får ikke en gang vi som jobber her vite, så den blir nok ikke tilgjengelig. Dette er standard prosdeyre ved slike oppkjøp.

 

Det kommer ikke til å bli mindre reklame på sidene, Mad Wolf Magnux sa det vel ganske godt over her.

 

Ellers kommer vi til å holde på stort sett som før, men med noen utvidede muligheter for samarbeid med andre Orkla Media-selskap, noe som vi håper vil resultere i bedre tjenester for dere som brukere.

Lenke til kommentar
Frykter desverre det motsatte. Hvorfor skal Orkla kjøpe opp hele nettverket? Ikke for å drive veldedighet, men for å tjene penger...

Det er ikke sikkert.

 

Det kan være at publiseringsverktøyene som HW.no bruker faktisk er så pass gode, samt at medarbeiderne har så solide kunnskaper om HTML, PHP og CSS at de er attraktive pga av det.

Lenke til kommentar
Ellers kommer vi til å holde på stort sett som før, men med noen utvidede muligheter for samarbeid med andre Orkla Media-selskap, noe som vi håper vil resultere i bedre tjenester for dere som brukere.

Jeg er redd for at dere kommer til å bli brukt til å hjelpe til andre steder i konsernet der de tjener penger, slik at hw.no blir litt nedprioritert til tider...

Lenke til kommentar

BennyXNO har også et poeng her. En god grunn for Orkla Media til å kjøpe oss er den kompetansen vi har i selskapet. Det er ikke bare drift- og utviklings-messig, men også pga. at vi har dyktige journalister, flinke selgere osv. Dessuten liker de hvordan vi styrer sjappa, og den utviklingen vi har hatt her.

 

Edit: Jeg refererer til BennyXNO sin første post, ikke den andre. Det med at vi blir utnyttet til andre formål tror jeg ikke vil skje i noen stor grad, og uansett vil det jo gå andre veien også, slik at kompetansen kan utvikles på tvers av de enkelte selskapene.

Endret av knatten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...