Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase, VW Golf 3..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er vel noe limgreier, så har ikke helt troa på det..

Da syns jeg det er bedre med detaljer lakkert i bilens farge.. :) Får se om jeg får lakka "tute-knappene" på rattet en gang også, slik som det er på Color Concept-utgavene av Golf 3..

Skrevet
Hvor mye penger har du egentlig brukt på å gjøre alt med bilen?

6105604[/snapback]

Det telles ikke i kroner og øre, men i glede :cool:

Skrevet

Hehe, godt sagt.. :)

De fleste vil si alt for mye, men har igrunn fått det jeg ville ha; Noe pent (i mine øyne) som skiller seg litt ut i trafikken.

Skrevet

Har gjort noen småting idag;

Fikk ordna stereoen, en høyttalerkabel uten isolasjon som gjorde at forsterkeren gikk i protect når volumet gikk opp..

Tenkte å ta av tilhengerfestet, men det satt bedre enn forventet, så det ble med tanken. Menmen, fikk sett hvordan det så ut bak fangeren, samt testa noe greier med bakleppa som muligens skal på.

:)

Skrevet

Er snakk om ei leppe som monteres under originalfanger, men er fremdeles litt usikker på om jeg skal ha den på av forskjellige grunner;

- Kan bli litt overkill

- Blir skummelt lavt bak

- Ser dumt ut at den bygger såpass langt ned bak, og sideskjørtene er høyere (løsningen er å kjøpe lave sideskjørt :p )

RBD195.jpg

Skrevet
Er snakk om ei leppe som monteres under originalfanger, men er fremdeles litt usikker på om jeg skal ha den på av forskjellige grunner;

- Kan bli litt overkill

- Blir skummelt lavt bak

- Ser dumt ut at den bygger såpass langt ned bak, og sideskjørtene er høyere (løsningen er å kjøpe lave sideskjørt :p )

RBD195.jpg

6137866[/snapback]

neeei da :p klin på nå!

så du min? hadde kun leppe foran og leppe bak, så helt greit ut det :)

Skrevet

hm, ikke helt sikker på om jeg likte den leppa der.. :hm: men nå var jo ikke det bildet noe glanseksempel sånn ellers da..

hvor mye må du ut med for ei sånn leppe? er ikke bedre og bare bytte hele fangern?

Skrevet

Hehe, er som sagt usikker selv.. Må nesten bare prøvemontere og se hvordan det blir.. :)

Er bedre å bytte hele fangeren, men da koster det fort 4.000 kroner, mens jeg klarte å få tak i leppa for 800 kroner ny..

Skrevet

den var ikke så ille den leppa der da! men du får velge selv.

det finnes jo mange andre pene baklepper der ute også.

Skrevet

Går an å gå for en enkel og grei en også da, som ikke er så skrikende og lav.

Blir penest når en bil er lav foran og en tanke høyere bak.

Skrevet

Hei Mavril, fant denne golfen ved det lokale kjøpesenteret idag. Tenkte du kanskje hadde interesse av å se den :) Jeg synes den var ganske tøff, men likte ikke fronten. Men skjørtet bak var sykt kult synes jeg.

post-42881-1148147865_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...