Gå til innhold

iTunes vil ikke starte


LGND

Anbefalte innlegg

Beklager om dette måtte være en feilposting. Men jeg er ganske ny her, så det kommer seg vel!

 

Når jeg skal overføre låter til den flunkende nye iPoden min, så vil ikke iTunes alltid henge med.

iTunes fungerte fint rett etter installasjonen, men ikke da jeg åpnet programmet for 2. gang. Det samme skjedde etter jeg oppdaterte og installerte den siste versjonen av iTunes. Det fungerte altså flott de første gangene etter installsjonen, men ikke deretter. Er det noen som kan ha en anelse om hva dette kan være? Hvorfor vil ikke iTunes starte? Hadde vært fint å sluppet denne (av)installeringen hele tiden.

 

Er meget taknemlig for svar.

Endret av LGND
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, takker for den. Må vel få testa ut det programmet også da. Hvordan er det på organisering og slikt?

 

Grunnen til at jeg bruker iTunes er at det var det som fulgte med, og jeg har i tillegg hørt masse positivt om det. Skulle gjerne ha sett noen løsninger på å fikse dette problemet.

Lenke til kommentar
Bruker du iTunes pga. du skal overføre musikk til spilleren din? For hvis du ikke har noe forhold til iTunes enda, så ville jeg vurdert et annet program :)

 

Selv fikk jeg spasmer av iTunes, og gikk over til EphPod, som er et annet overføringsprogram til Ipod.

 

http://www.ephpod.com/

Jepp, enig med deg der. Itunes er noe ***** skit...... Bruker også EphPod.

Lenke til kommentar

Programmet starta med en feilmelding, og når jeg skulle overføre fikk jeg også en feilmelding. "Not enogh room to transfer this" eller hva *** det stod. Ble også litt skremt da jeg så den "iPoden" på bildet til programmet, så ikke helt pro. ut.

 

Ingen som har forslag til hvordan jeg kan fikse iTunes?

Lenke til kommentar
Programmet starta med en feilmelding, og når jeg skulle overføre fikk jeg også en feilmelding. "Not enogh room to transfer this" eller hva *** det stod. Ble også litt skremt da jeg så den "iPoden" på bildet til programmet, så ikke helt pro. ut.

 

Ingen som har forslag til hvordan jeg kan fikse iTunes?

Kan dessverre ikke hjelpe deg, men HER er et stort Ipod forum, kanskje du finner svaret på spørsmålet ditt der.

 

Når det gjelder EphPod kan jeg berolige deg med at en hel masse mennesker bruker dette programmet, og det er helt safe å bruke, ikke vær redd for at det skjer noe med Ipoden din. Feilmeldingen til EphPod finner du muligens på samme stedet.

 

MVH

 

TommyL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...