Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe FF7 for PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er da mulig å kjøre playStationspill på pc med en emulator (er vel ikke ulovlig dersom man eier spillet?). Kjenner en som har spilt gjennom hele dette spillet på den måten.

 

(Forresten, takk for tipset Skurupu. Nå har jeg endelig fått skaffet meg dette spillet til odel og eie. Bestilte akkurat nå. Var jo kjempebillig der!)

Lenke til kommentar
Det er da mulig å kjøre playStationspill på pc med en emulator (er vel ikke ulovlig dersom man eier spillet?). Kjenner en som har spilt gjennom hele dette spillet på den måten.

 

(Forresten, takk for tipset Skurupu. Nå har jeg endelig fått skaffet meg dette spillet til odel og eie. Bestilte akkurat nå. Var jo kjempebillig der!)

Vet ikke om det er lovlig å spille det, men det er iallefal _ikke_ lov til å snakke om emulatorer på hardware.no.

Lenke til kommentar
Det er da mulig å kjøre playStationspill på pc med en emulator (er vel ikke ulovlig dersom man eier spillet?). Kjenner en som har spilt gjennom hele dette spillet på den måten.

 

(Forresten, takk for tipset Skurupu. Nå har jeg endelig fått skaffet meg dette spillet til odel og eie. Bestilte akkurat nå. Var jo kjempebillig der!)

Vet ikke om det er lovlig å spille det, men det er iallefal _ikke_ lov til å snakke om emulatorer på hardware.no.

Jo det er lov å snakke om emulatorer, for emulatorer er virkelig fullt lovlig.

Roms derimot :whistle:

Lenke til kommentar

Brukt, så får du kanskje tak i det

Ikke regn med å finne det i noen butikker

Tror ikke salget av FF7 gikk så bra til pc

Tror også at det er beregna til Win95/98,

Og da starter det veldig dårlig på NT baserte OS.

Riktignok finnes det en NT patch

Rota litt med det en periode

Endte med at jeg fikk det til tilslutt da :)

Noen sa emulator, funker, men ikke tilfredstillene (for meg i hvertfall).

Ting har en tendens til å bli litt glitchy

 

 

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...