Gå til innhold

Min InterRail-tur 2005 *Update*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der var vi hjemme!

Og på min bursdag :) Gått ned 2-3 kilo, så jeg regner med å spise temmelig godt nå noen dager ;)

 

Det var en flott tu med mye gøy og få skuffelser. Kanskje litt kjipt å sove en natt i Sverige fordi det ikke gikk tog, men noen småting må man regne med.

 

Absolutt til å anbefale :yes:

 

Denne tråden er forresten langt fra død... bilder og beretninger vil følge m/ ddk og oss andre.

Lenke til kommentar

Det jeg anbefaler til fremtidige interrailere er kron og mynt trikset når dere skal velge destinasjon!

 

Tenk dere at dere står i Moskva, dere velger 4-8 destinasjonssteder, og slår mynt og kron til bare èn blir igjen (fotballmåten, kvartfinale og sånn).

Så blir turen helt random, det ruler!

Har dere mye tid, kan dere la være å dra hjem før mynten fører dere dit :p

Lenke til kommentar

Virket som dere hadde en knallgøy tur. Må si at dette vekket litt interressen min for å reise sånn "på måfå". Får se om jeg er keen på det til neste år.

 

Gleder meg til å se bilder fra turen. husk lange forklaringer til bildene da :D

 

Og velkommen hjem forresten.

Lenke til kommentar

Her kommer noen bilder fra turen, flere bilder vil komme senere når vi får samlet bildene fra alle kameraene.

 

Først en liten oversikt over de som var med på turen:

 

*Meg

*Sigurd (Fasces)

*Mathias (T.l)

*Adun (Ikke registrert på forumet)

 

Resize%20of%20Advarsel%20i%20Amster.JPG

Betryggende advarsel på hotellet i Amsterdam, navnet på hotellet var foresten "Hotel Liberty"

 

Resize%20of%20Pene%20hus%20i%20Amster.JPG

Var en veldig koselig og avslappende stemmning i Amsterdam. På bildet ligger det tre coffeshops på rad, og en har navnet "The Doors" :D

 

Resize%20of%20Rimini2.JPG

Vi hadde en stygg tendens til å rote ganske mye. Dette bildet er fra hotellet i Rimini, Italia.

 

Resize%20of%20Sverige2.JPG

Den værste natten var kanskje den siste natten på stasjonen i Halmstad, sverige. Den natten var ikke spesielt varm :no:

 

Resize%20of%20Vente%20p%e5%20stasjonen.JPG

Det å vente er noe man blir ganske vant til etterhvert. Dette bildet tror jeg skal være fra togstasjonen i Paris. Fra venstre har vi; Audun, Sigurd og Mathias.

 

Resize%20of%20Sado.JPG

Amsterdam var gøy....

 

Resize%20of%20Meg.JPG

Bildet av meg på togstasjonen i Sverige. Det obligatoriske reiseskjegget er selvfølgelig på plass :D

 

Dette var det siste bildet i denne posten. Skal poste fler så snart som mulig.

Endret av Det Dvergiske Kaffebord
Lenke til kommentar

Her kommer noen få bilder til, håper å kunne legge ut bildene fra de andres kameraer i løpet av dagen.

 

Resize%20of%20Sozopol,%20utsikt3.JPG

Utsikten fra hotellet i Bulgaria var fantastisk.

 

Resize%20of%20Praha,%20park2.JPG

Her sitter vi å koser oss i parken i Praha. Fra venstre har vi Mathias, Audun og sigurd

 

Resize%20of%20Togvindu3.JPG

Noen steder var det så varmt på toget at man måtte kjøle seg ned ved å henge ut av togvinduet, det er faktisk ganske morro!

 

Resize%20of%20V%e5pen%20er%20ikke%20lov.JPG

Fint forbud på det ene hotellet i Sofia, Bulgaria.

Lenke til kommentar

Her kommer nye bilder. Blir ikke så mange, men legger ved de som er best.

 

Resize%20of%20Eifel.JPG

Sjefen sjøl foran en mindre kjent bygning

 

Resize%20of%20Interrail007.jpg

I Amsterdam så finner man på de rareste butikker.

 

Resize%20of%20Interrail016.jpg

Stranda utenfor hotellet på Ios i Hellas. Ganske bra utsikt til 80kr natten :D

 

Resize%20of%20P1010031.JPG

Obligatorisk baguett og ost i parken i Paris. Fra venstre har vi Mathias, meg og Sigurd

 

Resize%20of%20Rytmeposten.JPG

Ja, her var Rytmeposten. Aner ikke hvor dette bildet ble tatt.

 

Resize%20of%20P1010075.JPG

Husmor-Stian vasker selvfølgelig klærne sine selv. Dette bildet er tatt i Sozopol, Bulgaria.

 

Resize%20of%20Rar%20%f8l%20i%20Amster.JPG

I Amsterdam så fant vi en sjappe med masse rar øl. Fra venstre har vi fransk nøtteøl som smakte forferdelig, sjokoladeøl som også smakte grusomt, øl med 11.6 prosent alkohol som egentlig bare smakte øl med sprit. Og til sist har vi fersken øl som faktisk smakte helt greit.

 

Resize%20of%20Konsert.JPG

Dette bildet er tatt fra metal-konsert i Paris. Husker ikke navnet på bandet, men det var iallefall god stemning hos publikum

 

Resize%20of%20D%e5rlig%20engelsk.jpg

Bulgarere var ikke veldig flinke i engelsk.

 

Resize%20of%20LOL.JPG

Avslutter denne posten med et stort LOL fra Praha. Fra venstre har vi Audun, meg og Sigurd

 

Tror dette blir den siste posten med bilder jeg tror heller ikke jeg kommer til å poste noe mer i denne tråden senere, men kom gjerne med tilbakemeldinger!

 

Mvh Stian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...