Elyas Machera Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Final Fantasy XI! Det spillet er bare über Hvis du trenger mer info, legg meg til på MSN, eller send en PM. Uansett, jeg kan skaffe deg worldpass hvis du vil (Hvis jeg høres teit ut nå så er det fordi jeg er altfor trett etter å ha spilt for mye FFXI)
akristina92 Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Synest du burde velge Guild Wars - samme om du har det på listen eller ikke.
Arsenal_RULES Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 Hvorfor Guild Wars framfor de andre?! Men, hvordan er kamp systemet (FFXI), er det "real-time", eller ?!
akristina92 Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 FF serien har sånn cirka samme kampsystem som Pokèmon..
Arsenal_RULES Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 heheh, så det er det jaah! (hørte jeg en liten, tone, når du sa Pokémon )
Klinkekulen Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Jeg har spillt EQ1 i ca 4år nå, men sluttet for et år siden. Og jeg har nettopp blitt maks level i WOW og nå er jeg dritlei! WOW er et sinnsykt enkelt spill i forhold til Everquest. Nå har jeg sluttet med WoW og skal begynne på Everquest 2 nå om en uke. Vi er faktisk en hel gjeng som er drittlei WoW (for det blir du), dessuten er ikke jeg så altfor glad i grafikken. Jeg liker mye bedre grafikken i EQ serien og av den typen. Men det er vel nesten en personlig sak. Jeg ville iallefall valgt EQ pga det var sony som oppfant denne 3D morpg for nesten 7(!) år siden, og har lang erfaring med hvordan dette fungerer og hva som fungerer! Og du kan bruke EQ1 som eksempel på hvor lenge de klarte å holde liv i det! Det er faktisk litt liv igjen i det, etter eq2. Det var ikke før eq2 antall spillere i eq1 begynnte å gå ned, siden alle gikk over til eq2! Øystein out!
Arsenal_RULES Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 Nice! Men jeg er helt ny i MMORPG, hvordan fungerer det egentlig?! Kan noen ta en kort forklaring! Løper man lissom rundt som på diablo2, dreper, dreper, lever up, dreper, dreper, dreper, level up, osv osv osv! Er dette alt?!
Tim Pop Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 I wow fungerer det på den måten at du møter karakterer som gir deg forskjellige "quester" med forskjellig vanskelighetsgrad og forskjellig type utfordring. Et kan være at du skal hente en ting, drepe 10 monstre og ta med tingene du får av dem tilbake til personen som gav deg questet eller bare finne ut hvor noe er. Kampsystemet foregår i "lett" real-time. Du trykker på knappen for å bruke sverdet, men du kan ikke bare hamre på knappen for å drepe fortest mulig, motstanderen får også komme til og noen av funksjonenene dine tar det litt tid å kunne bruke igjen (cooldown). Det er en slags mellomting av FF-systemet og et vanlig beat 'em up spill (for å si det litt flåsete). For å gå opp i level kan du gjøre mange quests eller bare gå og drepe monstre. Det er mange synspunkter på hvordan du går opp i level fort og sånt blir det mye nerdekranglig av. Tingen er i allefall at hvis du vil bli level 60 (som er den høyeste levelen pr. idag) så blir du det. Alle kan bli level 60, men jeg syns ikke det bør være et mål i seg selv. Målet med mmorpg, i mine øyne, er å spille online sammen med andre og ha det morro mens man gjør det. Så kommer levelene som en slags bonus. Det artige er når du chatter med folk, gjør quests sammen med andre og får en følelse av at du faktisk ikke spiller alene. Slik opplever jeg i allefall wow, men det finnes sikkert noen som er uenige med meg. Fred ut, Tim.
Arsenal_RULES Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 Fred inn ... Jaah, det er med andre ord, alla Morrowind!
MindTooth Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 I wow fungerer det på den måten at du møter karakterer som gir deg forskjellige "quester" med forskjellig vanskelighetsgrad og forskjellig type utfordring. Et kan være at du skal hente en ting, drepe 10 monstre og ta med tingene du får av dem tilbake til personen som gav deg questet eller bare finne ut hvor noe er. Kampsystemet foregår i "lett" real-time. Du trykker på knappen for å bruke sverdet, men du kan ikke bare hamre på knappen for å drepe fortest mulig, motstanderen får også komme til og noen av funksjonenene dine tar det litt tid å kunne bruke igjen (cooldown). Det er en slags mellomting av FF-systemet og et vanlig beat 'em up spill (for å si det litt flåsete). For å gå opp i level kan du gjøre mange quests eller bare gå og drepe monstre. Det er mange synspunkter på hvordan du går opp i level fort og sånt blir det mye nerdekranglig av. Tingen er i allefall at hvis du vil bli level 60 (som er den høyeste levelen pr. idag) så blir du det. Alle kan bli level 60, men jeg syns ikke det bør være et mål i seg selv. Målet med mmorpg, i mine øyne, er å spille online sammen med andre og ha det morro mens man gjør det. Så kommer levelene som en slags bonus. Det artige er når du chatter med folk, gjør quests sammen med andre og får en følelse av at du faktisk ikke spiller alene. Slik opplever jeg i allefall wow, men det finnes sikkert noen som er uenige med meg. Fred ut, Tim. Det stemmer nok det du sier! WoW er anbefalt...
mhaugan Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Det som er greia med et mmorpg er å spille sammen med andre å ha det gøy. Det som er surt med wow, er at det er mange fra wc3 miljøet, cs osv som er kommet over dit for å prøve seg på et mmorpg med UBER pvp etc etc.. WOW er et bra spiill, men etter å ha spillt det en stund. Kunne du bare ønske at du spillte aleine, på grunn av alle de leie menneskene osm flyr rundt. Gjør du noe galt i en gruppe er det bare full utskjelling med en gang: Fck you noob, gay mother*** noob shit. det ekke spessielt morro, mye sure folk som flyr rundt med nick som: uberkillz, pallysmashor, Troll Rouge, Aragarn. osv. Du får ikke helt spillfølelse av å løpe rundt og se sånne navn. Wow kunne vert et genialt spill, men blir ødelagt på grunn av alle de sure folka. når det gjelder ffxi, tror jeg det er samme kampsystem som i final fantasy serien. Jeg tror også at folka som spiller der er jævla koslige, mange asiater osv. Hvis du skal spille wow, så spill isåfall på amerikansk server. Er bedre å spille med folk som har engelsk som førstespråk. Så slipper du snakking på fransk, nederlandsk eller helt elendig engelsk i main chat. Jeg spiller selv på amerikansk server på guild wars nå. Spillte en liten stund på European, ble blant annet spamma det her på mainchannel der. OMG, NICE TITZORS. LETS DANCE. med andre ord, mye leie folk.
MindTooth Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Er veldig enig der! Det som er så inni helvete irriterende med WoW er de stygge drittungene som spammer med "noob" eller "w00t" når du gjør noe som ikke rart eller dårlig! Skal samlet alle de og lagt de under giljotinen!! Beklager språket, men hater de over alt på jord, rett etter Britney Spears...
Azper Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Det som er greia med et mmorpg er å spille sammen med andre å ha det gøy. Det som er surt med wow, er at det er mange fra wc3 miljøet, cs osv som er kommet over dit for å prøve seg på et mmorpg med UBER pvp etc etc.. WOW er et bra spiill, men etter å ha spillt det en stund. Kunne du bare ønske at du spillte aleine, på grunn av alle de leie menneskene osm flyr rundt. Gjør du noe galt i en gruppe er det bare full utskjelling med en gang: Fck you noob, gay mother*** noob shit. det ekke spessielt morro, mye sure folk som flyr rundt med nick som: uberkillz, pallysmashor, Troll Rouge, Aragarn. osv. Du får ikke helt spillfølelse av å løpe rundt og se sånne navn. Wow kunne vert et genialt spill, men blir ødelagt på grunn av alle de sure folka. når det gjelder ffxi, tror jeg det er samme kampsystem som i final fantasy serien. Jeg tror også at folka som spiller der er jævla koslige, mange asiater osv. Hvis du skal spille wow, så spill isåfall på amerikansk server. Er bedre å spille med folk som har engelsk som førstespråk. Så slipper du snakking på fransk, nederlandsk eller helt elendig engelsk i main chat. Jeg spiller selv på amerikansk server på guild wars nå. Spillte en liten stund på European, ble blant annet spamma det her på mainchannel der. OMG, NICE TITZORS. LETS DANCE. med andre ord, mye leie folk. Du får lat være å spille på de franske serverne da, for de har egne og det er minimalt med franskmenn på de engelske. Jeg spiller wow, liker wow og vil annbefale wow, mye rå folk og mye idioter som i de fleste andre spill...
Chasseur Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Jeg vet at ikke Guild Wars ikke er på lista, men du bør vurdere det. Spillet ble annonsert som spillet hvor man tar det beste fra alle MMORPG spill, og lager ett kjempebra spill, noe utviklerne har klart. De har laget en max lvl på 20, som du bruker i overkant av 60-70 timer på å nå. Så kommer PvP. Det tar vi litt senere. I spill som WoW, går veldig mye av tiden på å gå ut og inn i samme "instancen", før å få det ene droppet du trenger, men som alltid noen andre i gruppa får. I guild Wars skal du ikke måtte bruke tid på det, alle skal forholdsvis lett klare å få de samme våpnene, utstyreret osv. De har også åpnet for en helt ny strategisk ting, du kan kun ha med deg 8 egenskaper ut i ødemarka. Og når du har 300 å velge mellom, må man begynne å tenke. Tenk deg alle mulighetene dette gir i 8 mot 8 kamper, med andre som er i samme guild (klan) som deg. Du har også en meget morsom vei opp til lvl 20, spesielt hvis du finner en litt aktiv guild, hvor du kan få hjelp, og hjelper andre når de trenger det. Garantert artig! Så, se i alle fall på GW, og sist men ikke minst, det er gratis å spille det.
mhaugan Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) ingen farming i guild wars ?.. dummeste jeg har hørt. er noe som heter expert salvage kits, som gir runes. Som du igjen setter på armor, som igjen gir deg, mer hp, mer mana, bedre feks.. swordskill, fire damage, air damage osv. Dette får du av lilla våpen/armor osv. Som dropper fra enemy npc's ... Som ikke respawner uti verden, noe som gjør at du må teleportere tilbake til by, evt outpost. OGså må du slakte samme rekka med fiender, for å få et visst drop. trodde det var definisjonen på farming jeg. peeelizzzz. ---- wow er også annonsert som det beste mmorpg noen gang. men det spillet er mulig det sureste jeg har vert borti på lenge, mitt forslag er.. drit i hva anmeldere og folk sier. Les om alle spilla som er blitt nevnt her.. eller gå evt inn på www.mmorpg.com . Finn et spill som passer deg. noen vill være superhelt, andre vill fly romskip, noen vill bli jedi, og andre vill si Fck you n00bzor. Endret 4. juli 2005 av mhaugan
akristina92 Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Dette er jo ikke ting du MÅ gjøre for å komme videre, da..
mhaugan Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 nei du MÅ ikke... men du hakke sjangs i pvp arenaen hvis du ikke har gjort det. For charactern din kommer til å være dårligere enn alle andre sin.
akristina92 Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Ja sant! I WoW f.eks MÅ du grinde.. "Skaff 10"sånne" fra "de" monstrene" - der dropraten er 0,20%, dessuten er grinding så sykt kjedlig.
mhaugan Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 må jo det i guild wars å, drepe de og de fiendene. For å få de og de itemsa som er veldig viktige fra collectors. har også et missoin hvor jeg må skaffe 3 av en sak og gi det til en kar. Guild Wars er det samme som de andre mmorpg spilla der ute, tilbyr ikke noe spessielt utenom god pvp. Pakka inn i en kjedlig verden.
Stifi Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 må jo det i guild wars å, drepe de og de fiendene. For å få de og de itemsa som er veldig viktige fra collectors. har også et missoin hvor jeg må skaffe 3 av en sak og gi det til en kar. Guild Wars er det samme som de andre mmorpg spilla der ute, tilbyr ikke noe spessielt utenom god pvp. Pakka inn i en kjedlig verden. Jeje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå