Sir Zu Zwat Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 (endret) Jeg er Rogue og fikk en tell: "Can you summon me and some water please?". Fikk også en tell fra en annen Rogue: "I need money for Julies Dagger!?! Can you plzzz give me 45g??? Want to do l33t ambuss crit" Julies Dagger @ Thottbot Endret 1. juli 2005 av omiro
diskoduck Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Har en tendens til å svare "Hvorfor det?" når folk maser om hjelp til diverse instances. Lvl 60 priests i Ironforge må regne med minimum 10 tells i timen om folk som maser om diverse instances :S Det blir for dumt...
amarios Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 har bare ett lite spørsmål: spiller de fleste av dere på pvp server? isåfall skal jeg holde meg langt unna
Champ Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Hehe, stod på kaia i menethil og ventet på båten da det var en level 19 fyr som spradet rundt og maste etter penger i /s da vi var ombord maste han enda fortsatt så jeg sa han skulle få 2g hvis han hoppet av båten. Tror du ikke fyren spretter ut i havet? jeg knekker sammen og ler godt (i menethil rekker man ikke båten om man faller uti vannet når den kommer, svømme hele veien tilbake og løpe bort til båten igjen går ikke). Da jeg satt på gryphon til Tanaris fill jeg en /w I jumped, you give me money now snakket ikke mer til fyren :-)
Sir Zu Zwat Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Hehe, stod på kaia i menethil og ventet på båten da det var en level 19 fyr som spradet rundt og maste etter penger i /s da vi var ombord maste han enda fortsatt så jeg sa han skulle få 2g hvis han hoppet av båten. Tror du ikke fyren spretter ut i havet? jeg knekker sammen og ler godt (i menethil rekker man ikke båten om man faller uti vannet når den kommer, svømme hele veien tilbake og løpe bort til båten igjen går ikke).Da jeg satt på gryphon til Tanaris fill jeg en /w I jumped, you give me money now snakket ikke mer til fyren :-) Hahahaha, genialt! :!:
mobilfreek Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Hehe, stod på kaia i menethil og ventet på båten da det var en level 19 fyr som spradet rundt og maste etter penger i /s da vi var ombord maste han enda fortsatt så jeg sa han skulle få 2g hvis han hoppet av båten. Tror du ikke fyren spretter ut i havet? jeg knekker sammen og ler godt (i menethil rekker man ikke båten om man faller uti vannet når den kommer, svømme hele veien tilbake og løpe bort til båten igjen går ikke).Da jeg satt på gryphon til Tanaris fill jeg en /w I jumped, you give me money now snakket ikke mer til fyren :-) gjorde noe lignende en gang
MindTooth Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Hehe, stod på kaia i menethil og ventet på båten da det var en level 19 fyr som spradet rundt og maste etter penger i /s da vi var ombord maste han enda fortsatt så jeg sa han skulle få 2g hvis han hoppet av båten. Tror du ikke fyren spretter ut i havet? jeg knekker sammen og ler godt (i menethil rekker man ikke båten om man faller uti vannet når den kommer, svømme hele veien tilbake og løpe bort til båten igjen går ikke).Da jeg satt på gryphon til Tanaris fill jeg en /w I jumped, you give me money now snakket ikke mer til fyren :-) You are mean! Joa, kan gjøre det slik og
dnthalhuk Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Verste er de som ikke fatter at du ikke vil i instancer. Får jeg mer en to repleys etter mitt nei hvor de spør om jeg kan være med er det instant ignore.
The_WebWizard Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 (endret) La oss ikke glemme: Er på båten og litt før den drar får jeg denne meldingen [someguy]: Kan u giv me 10g, i ned it for nifesteling enshant To [someguy]: Sure if you beat me in duel Someguy challenges you to a duel Så han tror jeg virkelig har tenkt til det han så jeg tar Mind Control på han og sender han av båten så drar båten også blir han igjen... Også her har vi mere moro meldinger "Sumon me sum watr plz, i dn't hav teh gld i ned to buy it" "Mak me a potral for fre plz" "GIVE ME MOTW!!1" "Cn u hepl me in DM" "I ned mony" "Sumen my frnd plz" Og når jeg spiller med alt'en min så prøver ofte folk og duele meg som er 10 level'er høyere en alten min også tror de siden de er flere level'er høyere at de vet mye mere... Vell uansett kort sakt, ja jeg er lei av sånna meldinger, de kan ivertfall spørre pent så er jeg mye mere villig til og hjelpe de Endret 1. juli 2005 av The_WebWizard
mobilfreek Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 xxx: ill invite you invite accepted me:why invite? xxx: help us in deadmines hurry dont have much time me:why should i? your so rude... xxx: come ffs you need to do anything your minion can kill them all.. come ffs... me: ask me nice and maby i come.. xxx:plz come! /ignore 1 min etter xxx2:why do you ignore him? me: fordi han er så frekk me:ups i mean ........... xx2: ojj du er norsk!! plz hjelp oss... og kan du gi meg 1g? /ignore 10min etter xxx and xxx2: /y ......... is a mother fucker everybody ignore him!!! me: /y plz dont spamm that you get ignored.... dette skjedde faktisk på morningen i dag
Khalifen Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 En l33t kiddie som har gått på feil server. (Dette er på Argent Dawn, en roleplay server) Han: hi Han: can u help me Meg: With what? Han: i have a q Meg: A q?What do you mean? Han: i have to go to the pumpkin farm and get a watch Han: q means quest Han: Will u? Meg: A quest?! Have a silly ol'farmer told you to find his watch..... again.... Everytime he takes a trip to his old home, he looses his watch. Han: lol Han: so u can help me? Meg: You do not speak common right+ You talk in strange words. Så ler han... Meg: What's so fun about it? Han: i dont know Han: just a seconf Meg: You don't know, but you laugh all the time, saying strange words in.... Taurahe Han: second* Han: sorry, i had to repair my axe Meg: That's a pity Jeg setter meg ned Han: anyway i dont have time for resting Han: so will u help me? Meg. Resting? You're not sleeping, you're talking Han: im sitting Meg: So... What's your name? Han: in real life? Meg: This is real-life Han: this is a game Meg: A game?! Meg: What?! Han: world of warcraft Han: a game Meg: A game? You have to get to a priest and check your head boy. Han: grrr..... Meg: Something must have cracked up there Han: the only one who needs checking here is you Så løp han.
Thsan Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Hver gang jeg er et If får jeg tells "Give me 1 gplz" og "can u make me 100 crystal water ?". Er værre når jeg er ved trys hand og grider, da kommer det sånna kinesiske gold famers og sier " U MAKE FOOD THX !!!!!!" når jeg sa nei. SÅ traina han 8 elite mobs på meg og kalte meg en hund....... Nå hjelper jeg bare folk jeg kjenner !
Fnix Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Så merkelig at ca 90% av de som skriver i tråden her får slike tells og irriterer seg over det får det enten på l33t h4x0r språk eller fullt av skrivefeil.. Skulle tro man spillte WoW i afrika.. Ikke overdrivelse nei..
cheeplix Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Jeg er ikke så høy level, men alle henvendelser med "plz" blir ignorert. Plz er ikke det samme som please.
TRS Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Plz er ikke det samme som please. word! som noen sa tidligere, kan de ikke ta seg tid til å skrive please, så mener de det ikke, og da fortjener de heller ikke hjelp.
Entity extraction Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Jeg synes det begynner å bli ille I går fikk jeg tilbud om 5g for å bli med i maraudon. Ikke noe "værsåsnill kan du hjelpe" "hi, 5g for u if u join us in maraudon" Jeg sa seff nei. Hadde han spurt om jeg kunne hjulpet, hadde jeg sagt ja V
likferd Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 "hey m8 can u plzz help in ST???????" Hvorfor plager folk level 60 spillere med slikt? Det er ikke umulig å finne gruppe på sin egen level..
Izor Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 En ting er at vis du fremdeles er en lowbie(som meg) så kan det være vanskelig å få seg grupper til div. instanser. På den tiden av døgnet jeg spiller er det vanskelig å fine seg gruppe til Deadmines. Derfor kan det hende at mange blir frustrerte av det, men det fines så mye folk som spiller wow som ikke har noe der å gjøre. En gang jeg var i westfall med palan min, kom det en liten dritt og skulle ha meg til å lage heavy copper maul. Jeg sa at jeg skulle lage den vis han fant materialet til den. 5 min etter w han meg å sa at han ikke fant det, men om ikke jeg kunne lage den likevel. Jeg orket egentlig ikke å lage den til han så jeg sa nei, det sluttet med at han spammet meg med PLZZ I need!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Det ble det fort /ignore
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå