mobilfreek Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 (endret) i dag da jeg testa testserver prøvde jeg druid og shaman. fannt ut fort at druid var mere morro med forskjellige shapeshift, kule spells osv. ingame: tok noen dueler og vannt alle.. bestemmte meg for og dra til STV der møtte jeg på 1warlock 1shaman og 1rogue. og hvem vannt jeg.. hva er druids mening i instances som MC og onyxia? er de bra mot mange samtidig i pvp? det var ivertfall jeg.. og plz si deres erfaring med druid.. edit: crita: 1900 med starfire(eller hva det heter) på en warrior Endret 29. juni 2005 av mobilfreek
FJERNET111 Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Vel.. er bare lvl 53 foreløpig, men jeg er veldig glad i druiden min heh. Er ikke helt konge i pvp da jeg har litt over middels utstyr (og nesten bare int/spr) og helt rest specced. Druid er vel healbot i endgame instances, men jeg synes det er ganske moro. Har forsåvidt aldri problemer med å finne grupper og får tells hele tiden omtrent. Combat ress er selvfølgelig helt konge om du har med en prest i gruppen, siden combat ress gir tilbake veldig mye hp og mana i forhold til andre ress, så kan dette fort redde en wipe.
chokke Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 combat ress og 2nd healer, og HoTs (healing over time) TROR jeg. De kan brukes som tank og.
Canute Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Druid kan også snike seg inn i instancer og f.eks. drepe high inquisitor fairbanks.
Krims Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 vet noen hvilken build rubix har? Last ned hans 3. film, der står den. Link:Rubix 3: Force Of Nature
mobilfreek Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 vet noen hvilken build rubix har? Last ned hans 3. film, der står den. Link:Rubix 3: Force Of Nature så det i sta på 2`ern
genetex Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 hvem er rubix? beste druid i hele spillet? liksom av players da;)
Keylar Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Rubix er ikke akkuratt den beste druiden men han kan sin build ganske bra og den virker greit nok. Han kjører "outlast your enemy" metoden .
Sigga Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Lett å få seg gruppe som som druid ihvertfall. Kan brukes som tank i bearform, som funker bra egentlig.
Superslask Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 med min 53 NE druid har jeg mer helse og armor enn mange warrior og paladiner. med beargearet mitt. i casterform har jeg ofte mer mana enn en prest, pluss innervate. skal ikke kalle meg bedre healer enn prest fordet, men jeg har vært med som prim healer, eller også eneste healer i alle instancer jeg har vært i. du kommer til å merke hvor latterlig tregt det er å grinde. de aller fleste kjører resto, fordi NS og Innervate er 2 spells som er sinnsyke å dra med seg i instancer. siden feral treet suger, kommer til mest sannsynlig bare til å plassere points der opp til feral charge. de 5 første poenga går på imp. MotW. har hørt om druids som har plassert en 2k starfire på mobs. dog i pvp er det bare latterlig, fordi det er 3.5 sekunders cast time. melee mobs / paladiner = entangling roots+wrath. moonfire og starfire har en tendens til å knekke roots med en gang. du får deg gruppe nesten uansett. vi kan gjøre grei skade med å spamme starfire (som er mana efficient), vi kan gjøre jobben som prim healers, vi kan kjøre bearform og late som vi tanker. da mener jeg vi kan taunte aggro av en caster, men du klarer ikke holde den. dine heals drar masse aggro, so be aware. gjør det klart at en paladin IKKE er en godkjent tanker, er gruppa litt lav lvl i snitt i forhold til ønskelig, er en warrior nødvendig. sure, barkskin er en lifesaver, men den får du ikke før lvl 44 tror jeg. du kommer til å merke fort at solo er dødskjedelig. grinding er umulig. tror nok druid er den classen det går treigest med fra 40-60. i den lvlen har vi absolutt lavest dps i hele spillet, om ikke du er balanced specced mot en holy specced prest. det er kanskje ikke kult å være den eneste classen som virkelig kan stikke av, men det er digg å virkelig være god i det. dash i catform, travelform, aquatic form. vann=safety. noe du også burde skaffe deg er natures grasp 100%, da blir det enda enklere å stikke av vi har null aoe spells, så egentlig ikkenoe mot flere i pvp. om det da ikke er hunter eller warrior. hunter er noe av det letteste du tar, fordi gifta dems kan du fjerne, og peten dems kan du sleepe. du kiter dem like lett som de kiter deg. wrath > bue/gunner et tips fra meg, er når du kommer i litt høyere lvl, skaff deg 2 outfits. gjerne en cloth for å få mest mulig int (ikke si N om andre cloth brukere er N) og et med stamina og streangth. husk at i dire bear form er armor contri. fra items økt med 360%, så opp og forbi 6k armor er ikke uvanlig. warden staff er kjekk å skaffe seg, siden den gir 93x armor i dire bear form. catform sucks. stealth+track humaniods er alt. Superslask - Norse Alliance - Stormreaver
dnthalhuk Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Druid morsomt, jeg angrer på at jeg skrapa druiden min for priest. Druid er ganske morsom å spiller pga variasjonen, vanlig form til healing, bear til tanking, catform for minirogue, waterform og travelform til leking og kjapp reising før mount. Eneste problemet med druid er den lave dps'n noe som gjør at leveling går tregt, men er fortsatt morro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå