Gå til innhold

Video fra Age of Empires III (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av en eller annen merkelig grunn ble jeg bare mindre interessert i spillet etter den filmen der. Har ventet og ventet med høye forhåpninger, men nå ble eg redd spillet ikke når opp til mine forventninger. (Om jeg er i en veldig kritisk fase av dagen vites ikke) :p

Undrer meg bare på om det blir noe mer age of empires, eller bare det samme gamle med fysikk (men mindre innhold)

Skrevet

Er jo kjempetøff film da! :dribble:

Men dere må jo være ganske sent ute Gamer? Denne kom jo ut på gamespy for lenge siden.

Så jeg hadde allerede sett den...

Skrevet
Fysikken i spillet så veldig bra ut til å være et strategispill, men jeg tror at fysikken i Balck and White 2 blir enda bedre.

Er den spådommen basert på noko? Finnes det video av B&W2?

Skrevet
Fysikken i spillet så veldig bra ut til å være et strategispill, men jeg tror at fysikken i Balck and White 2 blir enda bedre.

Jeg har spillt eneren og kan med ganske stor sikkerhet si det samme. Jeg vet selvfølgelig ikke da. Poenget er at fysikken i Black and White er en del av gameplayet. Du brukte for eksempel en hånd til å kaste en stein bortover i luften osv.

Skrevet

Jeg har spillt eneren og kan med ganske stor sikkerhet si det samme. Jeg vet selvfølgelig ikke da. Poenget er at fysikken i Black and White er en del av gameplayet. Du brukte for eksempel en hånd til å kaste en stein bortover i luften osv.

Uansett hva du mener så handler ikke dette om black and white, så værsåsnill..

Filmen var konge den ja, men den viste oss ikke så mye.

• Opprett ny...