Gå til innhold

level 22 horde warrior, hvor levle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann!

Nå er jeg i en liten krise i wow, finner ikke ut hvor jeg skal gjøre quester! Enten er det for lett, eller for vanskelig! :(

Jeg er nå på vei til ashenvale, er der for vanskelig for level 22? hvor burde jeg gjøre quests?

Noen som vet noen bra grinding plasser? jeg har nesten ikke prøvg grinding (eneste level 19-20) så har ikke noe peil der! Jeg har ingen erfariger på denne levelen fra før, siden dette er det lengste/høyeste jeg har kommet.

Takker veldig masse for alle svar! Og vil minne alle på å vere ute og ikke spille data når det er fint vær i sommer!:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært sør i CrossRoads?, eventuelt tatt en tur til Stonealon Mountains?

Er nå lvl ~24, og er fremdeles nok å gjøre der for meg.. ;)

Skrevet

viktig!: stonetalon er for vanskelig for meg:S jeg var der nettopp på en quest med å plante noen frø jeg netopp hadde samlet, og de var jo level 26-28 som sto i grupper, så jeg hadde ingen kjangse i det hele tatt!

Jeg har heller ingen venner som kan hjelpe meg, så det er vanskelig å lage en gruppe:(

Skrevet
ja, men det går jo ut på å banke noen veldig lette folk, får jeg noe XP på den måten da?

100 xp -> 250 xp per stk, samt 1500 xp for questet hvis jeg husker rett...tell selv.. ;)

• 5 uker senere...
Skrevet (endret)

kjenner til problemet ditt.

sør i barrens er bra....masse quester fra den razormine greia i buret i cam turajo(ellerno)

nå har det jo kommet flight path dit og

edit: Leif du er anmeldt

Endret av jonasdaman
Skrevet
kjenner til problemet ditt.

sør i barrens er bra....masse quester fra den razormine greia i buret i cam turajo(ellerno)

nå har det jo kommet flight path dit og

edit: Leif du er anmeldt

Hehe, forhåpentligvis så har han kommet seg videre fra lvl 20 nå :p

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Hold deg i Barrens til 25 eller noe så setter du kursen til Ashenvale, Stonetalon, Hillsbrad eller 1000.

Fra 28+ kan du holde deg i Barrens igjen med RFK og RFD quester/xp.

Skrevet

For øvrig anbefales 1k needles på det høyeste fra 26-27 til 30-32. Rett nedenfor hordecampen er det stappfullt av veike centaurer, og i Shimmering flats er det tettpakket med quests og relativt lette kills. Ekle alliance-tryner er det også fint lite av. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...