bidz Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Se HER Virker som de "leaka" patchnotes'ene stemmer ganske så bra faktisk WoTF er nerfa til 5sec. Ikke at det utgjør noen stor forskjell, ingen som bruker WoTF før de blir feara uansett. Store forandringer på Warrior og Warlocks iallefall.. Gratis respec også! Endret 28. juni 2005 av bidz Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Ah, gratis respecc. Det passer fint. Bomma litt på talentene på warlocken min og har ikke orka å respecce enda ^_^ Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Likte det meste som sto der Added a Wind Rider Master to Camp Taurajo in The Barrens. <- synes det burde kommet litt før husker hvor jeg slet med å gå den strekningen Faen respecca jo i går!!! Pytt pytt Endret 28. juni 2005 av wolfenkill Lenke til kommentar
bidz Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Likte det meste som sto der Added a Wind Rider Master to Camp Taurajo in The Barrens. <- synes det burde kommet litt før husker hvor jeg slet med å gå den strekningen Det er en forferdelig lang strekning og gå ja.. Spesielt om en skal gå fra Crossroads til RFD eller RFK f.eks. ... Til og med for langt med mount! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 haha, gleder meg til alle roguene som valgte UD (inkludert meg) skal whine om at warlock pwner oss . curse of excaution eller whatever for så å feare... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 for dere til å logge in på testrealms?, min login freezer på authenticating....... gleder meg til å de kommer opp. skal prøve hunter som jeg har copyet Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Det er en forferdelig lang strekning og gå ja.. Spesielt om en skal gå fra Crossroads til RFD eller RFK f.eks. ... Til og med for langt med mount! Brackenwell Village... Test realms er ikke oppe enda, noe som står i en av de først setningene på siden linken førte til. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Dette er jo akkurat det som stod i leaked patchnotes. Så det var ikke akkurat noen bombe. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Players of Revered or higher reputation may now call offensive air strikes if they have managed to rescue their respective Wing Commanders. Dette så litt tøft ut! Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Får man copye nye characters eller må man bruke de man copyet sist gang? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 jeg copyet 2 nye i dag. de gamle er slettet. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 jeg copyet 2 nye i dag. de gamle er slettet. Hvor kopierte du? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Litt synd at Will of the Forsaken ble nerfa såpass mye.. Jaja, slik er livet. "Demonic Sacrifice - The sacrifice effects for the Voidwalker and Felhunter have changed. The Voidwalker will now regenerate 3% of your total health every 4 seconds. The Felhunter will now regenerate 2% of your total mana every 4 seconds." Betyr dette at det er slutt på skjold? "Alle" andre har en sjangs til å komme seg bort fra et party fra den motsatte siden (som de ser fra avstand). Men ikke jeg.. Endret 28. juni 2005 av zetor;) Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 jeg copyet 2 nye i dag. de gamle er slettet. Kan du gi link til siden man kan copye character på? Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) WotF-nerfen er etterlengta...YES! Nå kan jeg feare, og så mc for å få dem unna Fiksa shadowform blir digg. Endret 28. juni 2005 av o-haavard Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Ah, bra med gratis respecc. Nå kan jeg prøve ut noen nye builds, uten at det går utover mountsparingen min. EDIT: There is now a progress bar on the Honor tab of your character window that displays how close you are to your next rank. Bra, nå slipper vi spørsmål i /1 om hvor mange kills som trengs for å nå rank 1 osv. Endret 28. juni 2005 av Sigga Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 jeg copyet 2 nye i dag. de gamle er slettet. Kan du gi link til siden man kan copye character på? https://test.worldofwarcraft.com/en/login/l...acter-copy.html tror det var den Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 gleder meg sykt skal teste shaman og druid Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Bra at det blir bedre buffs på Stormshroud-settet (blir vel verd mer når jeg skal selge nå tenker jeg ) Lenke til kommentar
bidz Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 WotF-nerfen er etterlengta...YES! Nå kan jeg feare, og så mc for å få dem unna Fiksa shadowform blir digg. Umm.. WoTF funker likedan som før, bare at tidsintervallet den varer blir redusert fra 15 til 5 sekunder. Ingen bruker WoTF før de blir feara uansett. Dessuten dersom Undead'en du møter på har Insignia of the Horde, som også breaker fear osv., så kan en Undead bruke WoTF for og breake fear 1, og Trinketen til og breake fear 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå