Gå til innhold

Public Test Realm Patch Notes - 1.6.0

Anbefalte innlegg

Se HER

Virker som de "leaka" patchnotes'ene stemmer ganske så bra faktisk :(

WoTF er nerfa til 5sec. Ikke at det utgjør noen stor forskjell, ingen som bruker WoTF før de blir feara uansett.

Store forandringer på Warrior og Warlocks iallefall.. Gratis respec også!

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Likte det meste som sto der :)

Added a Wind Rider Master to Camp Taurajo in The Barrens. <- synes det burde kommet litt før :p

husker hvor jeg slet med å gå den strekningen :p

Det er en forferdelig lang strekning og gå ja.. Spesielt om en skal gå fra Crossroads til RFD eller RFK f.eks. ... Til og med for langt med mount!

Lenke til kommentar
Det er en forferdelig lang strekning og gå ja.. Spesielt om en skal gå fra Crossroads til RFD eller RFK f.eks. ... Til og med for langt med mount!

Brackenwell Village... :p

Test realms er ikke oppe enda, noe som står i en av de først setningene på siden linken førte til.

Lenke til kommentar

Litt synd at Will of the Forsaken ble nerfa såpass mye.. Jaja, slik er livet.

"Demonic Sacrifice - The sacrifice effects for the Voidwalker and Felhunter have changed. The Voidwalker will now regenerate 3% of your total health every 4 seconds. The Felhunter will now regenerate 2% of your total mana every 4 seconds."

Betyr dette at det er slutt på skjold? "Alle" andre har en sjangs til å komme seg bort fra et party fra den motsatte siden (som de ser fra avstand). Men ikke jeg.. :thumbdown:

Endret av zetor;)
Lenke til kommentar

Ah, bra med gratis respecc. Nå kan jeg prøve ut noen nye builds, uten at det går utover mountsparingen min. :D

EDIT: There is now a progress bar on the Honor tab of your character window that displays how close you are to your next rank.

Bra, nå slipper vi spørsmål i /1 om hvor mange kills som trengs for å nå rank 1 osv.

Endret av Sigga
Lenke til kommentar
WotF-nerfen er etterlengta...YES! Nå kan jeg feare, og så mc for å få dem unna :)

Fiksa shadowform blir digg.

Umm.. WoTF funker likedan som før, bare at tidsintervallet den varer blir redusert fra 15 til 5 sekunder. Ingen bruker WoTF før de blir feara uansett. Dessuten dersom Undead'en du møter på har Insignia of the Horde, som også breaker fear osv., så kan en Undead bruke WoTF for og breake fear 1, og Trinketen til og breake fear 2 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...