Overguard Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg gikk inn i en instance å da klikka spillet. Jeg restarta PCen og logga inn igjen. Men da var jeg dau å så dette: http://i2.photobucket.com/albums/y5/misteltein/sg.jpg Noen som kan hjelpe meg? Det er helt normalt hvis jeg logger meg inn med en annen char.
chokke Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 hadde samme selv en gang, døde i durotar, men på min skjerm var jeg i hinterlands og tusla rundt der, mens hos en venn av meg gikk jeg i fjellene (på kartet) i durotar
Overguard Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 Men problemet er at jeg ikke kan kontrollere spøkelse selv. så jeg får ikke gått til liket mitt.
syff Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hm, nå har ikke jeg ekstremt god greie på slike situasjoner, men har du prøvd stuck-funksjonen i 'help' eller hva det heter?
Overguard Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 Har prøvd autostuck, men den virker ikke fordi at spøkelset beveger seg av seg selv! :/ Cant do that while moving står det bare.
mobilfreek Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 kontakt en GM kanskje han kan "teleportere" deg til IF eller no sånt
Micke Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hatt nøyaktig det samme problemet, fikk ikke gjort noe pga "Character is moving" - Måtte bare kontakte GM som flyttet meg til en annen location, tok vel 4-6 timer før jeg fikk svar (spillte med en annen char imens).
Islanbadsj Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Litt off-topic, men det er en hule i dun-morogh, og viss man dør der, noe som jeg vil si er ganske vanlig fordi det er mange troll der inne, og ofte angriper flere om gangen. Men viss du dør der så spawner du utenfor ingangen til BG i alterec valley. Det er den eneste buggen som virkelig har plaget meg med wow. Starta ny priest i går, og dødde der inne tre ganger i går.
Zeph Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hatt nøyaktig det samme problemet, fikk ikke gjort noe pga "Character is moving" - Måtte bare kontakte GM som flyttet meg til en annen location, tok vel 4-6 timer før jeg fikk svar (spillte med en annen char imens). So much for 24-hour support.
FJERNET111 Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 So much for 24-hour support. Det er jo mer enn bare 1 person som trenger hjelp da Er jo faktisk bare et par GM'er per realm, så jeg kan jo forstå at de har mye å gjøre.
hallgeirl Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Litt off-topic, men det er en hule i dun-morogh, og viss man dør der, noe som jeg vil si er ganske vanlig fordi det er mange troll der inne, og ofte angriper flere om gangen. Men viss du dør der så spawner du utenfor ingangen til BG i alterec valley. Det er den eneste buggen som virkelig har plaget meg med wow. Starta ny priest i går, og dødde der inne tre ganger i går. Så det er en vanlig bug i den hula? I helga så døde 2 kamerater av meg inni hula der og begge spawna igjen utenfor Alterac battlegrounds. Men vi trodde det bare var en midlertidig bug med serveren ellernoslikt.
cheeplix Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Den har jeg også opplevd. det var den første char'en og jeg var da en klassisk nybegynner. Husker jeg lurte på hva som skjedde.
Overguard Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 Det er fiksa nå. Sendte beskjed til Gm før jeg la meg, og alt var bra når jeg våkna!
Micke Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hatt nøyaktig det samme problemet, fikk ikke gjort noe pga "Character is moving" - Måtte bare kontakte GM som flyttet meg til en annen location, tok vel 4-6 timer før jeg fikk svar (spillte med en annen char imens). So much for 24-hour support. Synes nesten det var greit med 4-6 timer, særlig siden de andre i guilden sa de måtte vente 24-48 timer for å få kontakt med GM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå