Gå til innhold

Mystisk dødstilverelse, eller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde samme selv en gang, døde i durotar, men på min skjerm var jeg i hinterlands og tusla rundt der, mens hos en venn av meg gikk jeg i fjellene (på kartet) i durotar :p

Skrevet

Hm, nå har ikke jeg ekstremt god greie på slike situasjoner, men har du prøvd stuck-funksjonen i 'help' eller hva det heter?

Skrevet

Hatt nøyaktig det samme problemet, fikk ikke gjort noe pga "Character is moving" - Måtte bare kontakte GM som flyttet meg til en annen location, tok vel 4-6 timer før jeg fikk svar (spillte med en annen char imens).

Skrevet

Litt off-topic, men det er en hule i dun-morogh, og viss man dør der, noe som jeg vil si er ganske vanlig fordi det er mange troll der inne, og ofte angriper flere om gangen. Men viss du dør der så spawner du utenfor ingangen til BG i alterec valley. Det er den eneste buggen som virkelig har plaget meg med wow. Starta ny priest i går, og dødde der inne tre ganger i går.

Skrevet
Hatt nøyaktig det samme problemet, fikk ikke gjort noe pga "Character is moving" - Måtte bare kontakte GM som flyttet meg til en annen location, tok vel 4-6 timer før jeg fikk svar (spillte med en annen char imens).

So much for 24-hour support.

Skrevet

Det er jo mer enn bare 1 person som trenger hjelp da ;)

Er jo faktisk bare et par GM'er per realm, så jeg kan jo forstå at de har mye å gjøre.

Skrevet
Litt off-topic, men det er en hule i dun-morogh, og viss man dør der, noe som jeg vil si er ganske vanlig fordi det er mange troll der inne, og ofte angriper flere om gangen. Men viss du dør der så spawner du utenfor ingangen til BG i alterec valley. Det er den eneste buggen som virkelig har plaget meg med wow. Starta ny priest i går, og dødde der inne tre ganger i går.

Så det er en vanlig bug i den hula?

I helga så døde 2 kamerater av meg inni hula der og begge spawna igjen utenfor Alterac battlegrounds. Men vi trodde det bare var en midlertidig bug med serveren ellernoslikt. :)

Skrevet

Synes nesten det var greit med 4-6 timer, særlig siden de andre i guilden sa de måtte vente 24-48 timer for å få kontakt med GM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...