and91 Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Leter etter en god nettbutikk hvor jeg kan handle spill skal helst ha gamle klassikere som MGS1, FF spill o.s.v som kompiser og meg selv har rett og slett rota bort.. Alle forslag gir meg et lite smil i munnviken
figure_02 Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Jeg vet ikke om de selger gamle spill men.... www.gamesmix.com www.cdon.no www.zailor.no Alle disse er bra, med 3-4 dagers leveringstid, bra service og ganske ''standard'' priser
and91 Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Nei, de har ikke noen PS spill, bare slike av nyere dato Takk for tipsa uansett
Sigga Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Kan hende du finner noen gamle perler i salgsavdelingen hos gamesmix.
and91 Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Skrevet 30. juni 2005 Melfacion: jeg vant masse snacks på spillpriser.no. takk for hjelpen
SkyMarshall Arts Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Jeg har alltid brukt cdon.com til sånt. Bestilte Battlefield 2 der på tirsdag. Så skal ut i posten og hente meg det nå faktisk. Faktura og hele pakka. Helt topp.
Melfacion Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Melfacion: jeg vant masse snacks på spillpriser.no. takk for hjelpen bare hyggelig vurderer å skrive en post med tips om billige spill, hvor du bør lete, og hvordan de forskjellige nettbutikkene operer med frakt (antall spill i hver sending, fraktkostnader, betalingsmetoder osv.) om det er interesse for det, da...
Melfacion Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 flotte greier. Har et utkast på litt over 4 sider som egentlig var ment som en artikkel for gamer (var i kontakt med TST om det tidligere i år), men det falt bort i en kombinasjon av at jeg druknet i arbeid, samt for lite kunnskap om de forskjellige billigseriene. Skal ta det frem igjen i helga og se om noe informasjon fortsatt går ann å bruke. Tror uansett dette egner seg mer som et foruminnlegg da det inneholder informasjon som skal oppdateres kontinuerlig
Bear^ Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Om du er ute etter gode titler til den gamle Playstation, men ikke finner det noen plasser, er det lurt å titte på www.overstock.dk sin bruktspill kurv. Fant et par gode perler der. Eneste abre er at du må betale med Visa. Spillpriser, som nevnt før, har også en fin oversikt over de fleste spill. Bedre sammenlignings tjenste for spill skal du lete lenge etter.
and91 Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Melfacion, kan du kanskje sende meg listen med PM?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå