Gå til innhold

raid til undercity


Anbefalte innlegg

Hei. :D

 

Jeg har en lvl 40 dwarf priest på argen dawn, og i går skjedde noe veldig artig.

Jeg fikk komme inn i et raid party som skulle til undercity, selvfølgelig var jeg nest lavest og de andre var vell rundt 50-60. Målet var og ta prinsessa (selv om det var liten sjangs.

 

Vi gikk inn på baksiden av undercity, der det er en liten port. Veien ned til prinsessa var lett, vi møtte på noen høy lvl horder som vi tok rimelig lett (trengte ikke og heale de i gruppa mi engang) Men det vi ser når vi skal inn i prinsessens rom er ikke bra. Ei stor gruppe av store stinkende horder står og beskytter ho som en kongelig :p Fryktløs roper vi "FOR THE KING" osv, men det hjalp oss ikke noe serlig mot 2-3 raid grupper. Vi tapte men det var sykt artig.

 

Var det noen fra forumet der??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er Argent Dawner, Daeron, dwarf hunter, sov vell jeg da også... skulle pokker meg soloa prinsessa!

Soloa "prinsessa" og de 20 (?) level 60 elite dreadguard som står rundt der? :innocent:

det var en spøk! (hater både undeads og nelfer så hva er bedre å drepe enn hu?)

Lenke til kommentar
Det er vel ikke noe stor forskjell på Night Elf og High Elf, bare at High Elves er hvit... ser det ut som... De er faktisk Blood Elves nå da

Forskjellen mellom highborne og kaldorei går vel for så vidt ganske langt bakover, selv om alver til slutt er og blir alver.

 

Sylvanas er jo forhenværende highborne ranger general, trur nok hun har lært seg noen tjuvtriks etter at hun ble besatt av Frostmourne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...