Gå til innhold

Operation Flashpoint tråden


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Her kan man legge inn sine menigner om Operation Flashpoint.

Jeg mener at det fortjener 10/10 fordi at alle modene, add-ons, og alt det andre som jeg mener at omtalen skulle ha tatt litt fatt i. men men :tease:

Ellers så spiller jeg det omtrent daglig.

 

OFP ruler!!

Og snart kommer jo 2eren og en versjon til Xbox........

Men men

Jeg elsker OFP :love::love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg skal ærlig innrømme at dette spillet har gått meg hus forbi, grunnet det at i OFP dagene hadde eg en mildt sagt treg maskin som ikkje likte det spillet noe særlig. Dg eg fikk spilt det noen timer hos mi søster, som da hadde en veldig bra maskin.Det eg spilte likte eg svært godt i hvertfall. * Ser frem til nr 2*

Lenke til kommentar

OFP feiret jo sin 4 års bursdag her om dagen :D

 

Marek Spanel kom i den anledning med ett åpent brev til OFP community'et;

 

Open Letter to the Operation Flashpoint Community

 

At OFP har overlevd i 4 år, og fortsatt har ett såpass stort og aktivt miljø er rett og slett bevis godt nok på hvor bra ett spil BIS laget!

 

Som en del her på forumet vet, så driver jeg min egen webside om OFP 2, så mine meninger om OFP er det liten vits i å skrive noe om... ;)

 

 

Nå skjer det mye rundt BIS, Codemasters og OFP serien og fortsatt er mye ikke avklart. Av den grunn vil antageligvis Flashpoint2source bli lagt ned i løpet av sommeren... men fortvil ikke! Jeg har skaffet nytt domenenavn og vil lage en ny side - men den vil i stedet reflektere alle spill som BIS har laget og kommer til å lage. Hvis ting går rett i dass mellom BIS og CM (det er ikke 100% avklart enda), så eier CM de intellektuelle rettighetene til OFP navnet - hvilket vil si at BIS aldri kan bruke OFP på sine egne spill. :(

En annen mulighet jeg ser på, er om jeg skal ta over driften av en av de eldre OFP sidene og få den på beina igjen. Jeg har fått forespørsel fra BIS om dette, men har ikke tatt noe endelig standpunkt enda (det vil ikke være noen offisiell side i den forstand at jeg driver den for BIS, men siden det er snakk om ble i sin tid drevet av bl.a. Paul "Placebo" Statham, David "Seventh" Lagettie, Joris-Jan van 't Land og Bart van Paassen - alle som har vært med i OFP miljøet burde kjenne disse 4 navnene... alle er idag fast ansatte i BIS ;) )

 

I første omgang, så venter jeg i spenning på ArmA (Armed Assault). JIP kommer til å bli helt konge, og det vil være ett nytt scenario i spillet. Og alt (eller det meste) av addons o.l. som miljøet har laget til OFP skal være kompatibelt!

 

Så kommer Xbox spill(ene?). BIS lanserte ett Xbox spill på årets E3, om det er/vil bli OFP vet vi ikke. CM har fortsatt OFP for Xbox på sine lister. Om de vil samarbeide med Xbox varianten eller gi ut 2 forskjellige... vel det vet vi ikke.

 

Til slutt kommer OFP 2 - som mest trolig per nå ikke vil bli lagd av BIS, men gitt ut av CM uansett.

BIS vil lage sitt Game 2 - altså det som kunne/skulle ha vært OFP 2.

 

Lol... forvirret? Slapp av, jeg er fortsatt litt forvirret over alt dette selv. Tiden vil vise. Hmmm, ble ett lengere innlegg dette ser jeg...

 

Siste ord; lenge leve OFP og BIS! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Enig i at det er litt klusete med OFP 2 og alt det andre,

men ellers så er jo OFP et av de beste spillene på markede etter min mening.

Jeg har Game Of The Year Edition!

Råbra!!! :love::w00t:

Lenke til kommentar

Synes OFP per i dag er fremdeles det beste spillet jeg noensinnet har prøvd.. har spillt det siden demoen, og spiller det enda per i dag.. som mange andre gjør..

 

Det kjipe er at alle andre som elsker OFP, som vil kjøpe OFP2, men som ikke vet om konflikten mellom BIS og CM er at de "KAN" bli skuffet når de eventuellt spiller OFp2, da den kanskje ikke er laget av BIS, men CM. og ikke vet at den orginale OFP2 heter noe helt annet..

 

Selv gleder jeg meg som en unge til ArmA kommer ut. blir jo en liten forsmak på OFp2, da den får DX9 motor, JIP (som Rougefreak sa), og masse annet godis..

 

Så kommer høydepunktet til slutt da..."Game2" :love:

 

edit: leif

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Hvis man vil si noe eller spørre om noe relatert til Operation Flashpoint, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke store samletråder som dette på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...