Gå til innhold

Den lille medaljetråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg hadde veldig sansen for L85A1. Nå er det rett og slett artig å være medic på USMC.

Si meg.. finnes det en oversikt over kjøretøy/fly osv.? Savner det hos bf2s.com.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Må si jeg hadde veldig sansen for L85A1. Nå er det rett og slett artig å være medic på USMC.

Si meg.. finnes det en oversikt over kjøretøy/fly osv.? Savner det hos bf2s.com.

5075751[/snapback]

www.planetbattlefield.com

gå derfra. :roll:

Skrevet
Takk :) Men jeg tenkte på enda litt mer beskrivelse på samme måte som med våpnene.

Og en annen ting. Jeg har aldri sett denne utgaven av Seahawk i spillet. Hvor hører denne til? Det samme gjelder LCAC'en.

5076001[/snapback]

det heter Blackhawk, ikke Seahawk :p

LCAC'en savner jeg også, kan jo like godt ha kjøretøyet i spillet når de sier at det skal være der på diverse websites :roll:

Skrevet
da ble jeg Lance Corporal, 17:14 den 6.November 2005, og kan stolt nevne meg blant dere offiserer :p

Valgte G36C som unlock, og angrer ikke :woot:

5114854[/snapback]

Starta ny profil kenneth11?

Skrevet

Nei, han bruker bare mer tid på å poste historier OM BF2 her enn han gjør på å spille :p

Savner BF2...sitter å venter på nytt HK, ram, cpu og GFX kort...bruker en Duron 900 med Voodoo3 skjermkort...jeg vil spille Battlefield!! :cry:

Skrevet
da ble jeg Lance Corporal, 17:14 den 6.November 2005, og kan stolt nevne meg blant dere offiserer :p

5114854[/snapback]

5115058[/snapback]

nei :dontgetit:

Skrevet

5114854[/snapback]

5115058[/snapback]

5116255[/snapback]

Hvorfor er du bare Lance Corporal da? Har du ikke lagt inn patchen engang? :lol:

Skrevet

5114854[/snapback]

5115058[/snapback]

5116255[/snapback]

Hvorfor er du bare Lance Corporal da? Har du ikke lagt inn patchen engang? :lol:

5117378[/snapback]

har lagt inn patchen, er bare at jeg inntil nylig sugde ræv på det meste og, som Mr.Lee sa, brukte mer tid på å fortelle enn å spille ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Ja, fikk med meg de 2 første banene

Dragon Valley og Daqing Oilfields visst jeg husker riktig?

Dignostic (eller hva de hette) pwna jo totalt Catch med TV sat'n på Dragon Valley, men Catch var mer overlegne i lufta på Daqing.

Så dog ikke hele, så fikk ikke med meg hvordan stillinga ble.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Så tenker jeg, hey, Airplane ribbon, den er lett å ta... strever som faen på å få meg fly hele runden, spiller i ca 40 minutter sammenhengende med fly på en server der jeg endelig overlever enstund i det også... 42 kills, jess tenker jeg, da har jeg den...men runden går og ingen medalje fått... :grumpy:

jeg har jo fått den for lenge siden, det var helicopter ribbon jeg trengde

:wallbash:

Skrevet
Hvilke servere spiller dere på?

Kommer ikke inn/alt for høy ping jeg...

EDIT: Syns EA må skjerpe seg når det gjelder ranked servers i europa, er jo faen meg ingen :no:

4406741[/snapback]

Patcher du spillet egentlig? Det finnes veldig mange ranked servers som er bedre enn EA sine, synes jeg da! :)

Jeg har ikke så mange medaljer jeg, men jeg har:

8 bronsje

11 sølv

5 gull

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...