Gå til innhold

Den lille medaljetråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er så spesielt med ranks da? har det noen innflytelse på selve spillopplevelsenen ?

Har man ikke alle våpen på rank 1 som man hadde hatt hvis man spilte på en unranked server?

Skrevet (endret)
jeg skjøt på en båt med hagla til den begynte å ryke, så satte jeg meg oppi og reparerte. gjør dette 5 ganger på en runde så er badge ditt.

Innteresant :hmm: Jeg trodde du måtte ha passasjerer for å få det til å funke jeg..

Jeg får prøve å ta Veteran jeg da :innocent:

Edit: Genialt.. Jeg fikk veteran badgen!

Endret av Markaren
Skrevet
jeg skjøt på en båt med hagla til den begynte å ryke, så satte jeg meg oppi og reparerte. gjør dette 5 ganger på en runde så er badge ditt.

Innteresant :hmm: Jeg trodde du måtte ha passasjerer for å få det til å funke jeg..

Jeg får prøve å ta Veteran jeg da :innocent:

Edit: Genialt.. Jeg fikk veteran badgen!

*Henge seg på bølgen*

Skrevet

Gikk inn for å ta Basic Ground Defense Badge og klarte det, men fy så kjedelig. Zatar wetlands hovedbasen, tow'en som er med inngangen. Var en tur på dass og gjorde et par andre ting og vips :sleep:

Skrevet

statshore! :mad:

:p

repair badge er jo kanskje den kjedeligste badgen i spillet da.

det er vel en form for abuse, men jeg tror ikke at du kan oppnå så veldig høy SPM med det :p

nå har jeg alle basic badgene utenom kopter, transport og explosives :w00t:

Skrevet
jesus Markaren, har du et liv?! 177 timer på Karkand :p

Du har sagt de der et par ganger :roll:

Nå sitter jeg hjemme, (langt ut i utiheita) Med brukket fot, midt i høstferien..... :p

Skrevet

Jeg har vel for så vidt sagt det før, men hva er egentlig vitsen med å skaffe seg badges og ribbons ved å f.eks. ødelegge og reparere en gummibåt 5 ganger i løpet av en og samme runde? Sånt tull er noe av hovedårsaken til at jeg gikk lei hele spillet.

Skrevet
Jeg har vel for så vidt sagt det før, men hva er egentlig vitsen med å skaffe seg badges og ribbons ved å f.eks. ødelegge og reparere en gummibåt 5 ganger i løpet av en og samme runde? Sånt tull er noe av hovedårsaken til at jeg gikk lei hele spillet.

jeg vil bli first sergant, derfor.

Skrevet

gjør dette 1 gang på en bf.no-server og du blir permbanna

Skrevet
Unlocks kanskje?

Ja det kan kanskje være en viss motivasjon for å spille, men ikke en særlig god en. Du får unlocks etterhvert uansett, uten å holde på som en gal for å få diverse bagdes og ribbons. Jeg er kanskje i løvens hule, men poenget er vel at dette kun er for show-off?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...