Gå til innhold

Den lille medaljetråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet

Argh 28 kills med C4 på en runde men ingen badge... Jeg burde vel i det minste ha fått basic?

Skrevet
Argh 28 kills med C4 på en runde men ingen badge... Jeg burde vel i det minste ha fått basic?

Ja, basic er bare 13 kills. Sikker på at det var ranked? Og kills med C4 blir ikke alltid registrert som C4 kills, noen ganger går det på kjøretøyet fienden sitter i eller det du sitter i.

Skrevet (endret)

enkel måte å få Basic:

1.Spill et map hvor USMC har hangarskip (ranka selvfølgelig^^)

2: Som MEC/Kina Spec Ops sniker du deg ut til hangarskipet (må vel være 64 player også)

3: Legg 2 eksplosivspakker på hver Blackhawk, gjem deg et sted hvor du er vanskelig å nå fram til men også kan se Blackhawkene.

4: Spreng Blackhawkene når de er i lufta begge to. Håp at de er fullastet og la killsa renne inn!

edit: leif stakk innom..

Endret av kenneth11
Skrevet
enkel måte å få Basic:

1.Spill et map hvor USMC har hangasrkip (ranka selvfølgelig^^)

2: Som MEC/Kina Spec Ops sniker du deg ut til hangarskipet (må vel være 64 player også)

3: Legg 2 eksplosivspakker på hver Blackhawk, gjem deg et sted hvor du er vanskelig å nå fram til men også kan se Blackhawkene.

4: Spreng Blackhawkene når de er i lufta begge to. Håp at de er fullastet og la killsa renne inn!

Og du blir så kicket for spawnrape :roll:

Skrevet

Enkleste måten å få en Basic UTEN å få en kickban som Kenneth11 ligger opp til, er å C4e et flagg og vente på byttet. På Mashtuur City og Songhua Stalemate er det gode muligheter for å fange seg en feit Black Hawk på denne måten, om piloten er newb nok til å gå ned til flaggstanga. Trikset for å fange Black Hawk er å hoppe og hive C4 helt øverst i flaggstanga. 2-3 pakker øverst og resten på bakken.

Skrevet
enkel måte å få Basic:

du blir vel ikke kicka for spawnrape når man sprenger Blackhawkene et stykke unna hangarskipet?

Skrevet
enkel måte å få Basic:

du blir vel ikke kicka for spawnrape når man sprenger Blackhawkene et stykke unna hangarskipet?

ehhh...jo?:nei:

Og en ting til...enkel?

Jada, lett å snike seg forbi en arme med en apc...Eller kanskje du skal svømme? Er du heldig så kommer du fram til jul...

Skrevet

Hallo.. poenget er hvor DU var da du plasserte ut C4, ikke hvor Black Hawkene er når du trykker på knappen.

Skrevet
Og en ting til...enkel?

Jada, lett å snike seg forbi en arme med en apc...Eller kanskje du skal svømme? Er du heldig så kommer du fram til jul...

Han tenkte nok å ta et jagerfly for å hoppe i fallskjerm over Carrier. Sikkert være Commander samtidig for å få komplett idiot-pakke :D

Skrevet
Og en ting til...enkel?

Han tenkte nok å ta et jagerfly for å hoppe i fallskjerm over Carrier. Sikkert være Commander samtidig for å få komplett idiot-pakke :D

tenkte å hoppe ut over carrier ja, men ikke være commander...

Skrevet (endret)

Aaarghhh - uansett hva jeg gjør på Strike at Karkand med C4 så klarer jeg alltid å få 11 eller 12 kills - men ALDRI 13, som trengs for å få den hersens Explosives badgen lol..........pokker at det skal være så inni granskauen nært hver gang.............!!.................:-)

Endret av Rayline TWB
Skrevet
Aaarghhh - uansett hva jeg gjør på Strike at Karkand med C4 så klarer jeg alltid å få 11 eller 12 kills - men ALDRI 13, som trengs for å få den hersens Explosives badgen lol..........pokker at det skal være så inni granskauen nært hver gang.............!!.................:-)

Mashtuur City/Songhua Stalemate: Jihad Chopper :grin:

Vært oppe i 40 C4 kills på Mashtuur, noe jeg mener beviser at Black Hawk horer er tette i hodet en gang for alle :p

Skrevet

Hehehehe - takker og bukker for innspill, men som jeg har nevnt i en annen tråd her har jeg lite sans for selvmordsbiler med panseret fullt av C4 - så da får jeg heller prøve noe annet. Jeg får satse på at "w00tson" har rett ang. de BH'ene.............:-)

Skrevet
' date='17/09/2005 : 13:03'] er det bedre å kjøre selvmords kopter da? lol

en god jihad jeep + fullastet APC/lavtflygende Blackhawk i veien til jihad jeepen noen ganger = :D og Basic/Veteran Explosive Ordnance.

ville tro at den funker bedre enn den forrige løsningen i hvertfall :grin:

Skrevet

Har selv fått bortmot 50 kills med C4 på en runde. Et par pakker med "det gode gamle" i toppen av flaggstanga gjør som regel susen. Mashtuur City, folkene i USMC er helt tullete.. :!:

Skrevet
Har selv fått bortmot 50 kills med C4 på en runde. Et par pakker med "det gode gamle" i toppen av flaggstanga gjør som regel susen. Mashtuur City, folkene i USMC er helt tullete.. :!:

var en gang hvor jeg hadde planta C4 på en av broene i Mashtuur, så stopper masse kjøretøyer oppå broa. Kunne ikke la være...

Skrevet

var en gang hvor jeg hadde planta C4 på en av broene i Mashtuur, så stopper masse kjøretøyer oppå broa. Kunne ikke la være...

:!: Det er moro når slikt skjer...

Bruker (det vil si sjeldent, kan bli sett på som spawnrape) å snike meg opp til der BH spawner (Mashtuur City) og legge en liten presang til BH-horene når de skal ut å sanke poeng... :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...