Zapking Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Er det noen som vet om spill som ligner på Starcraft??? Jeg syns Starcraft er digg, og vil gjerne spille lignende spill.
Stor Oddnoga Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Warcraft III, men det viste du sikkert allerede om.
Snorre Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det kommer ann på hvordan du definerer ordet ligne her. Hvis du mener slikt som basebygging og ressurs-utvinning (trær gull og andre ting) så finnes det en del. Blant annet har vi jo Warcraft 3, Red Alert serien, Age of Empires og Cossacks 2.
Zapking Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 (endret) Ja det må være noe lignende Age Of Empires....men med stjernekrig-look... Det hadde vært kult. Endret 25. juni 2005 av Zapking
Rafael Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 (endret) Har hørt at Armies of Exigo (tror det var tittelen) skulle være ganske kult. Personen som sa det var tydeligvis veldig glad i Starcraft og mente at AoE var et av de bedre spillene han har sett i nyere tid, eller noe i den duren. Endret 25. juni 2005 av Rafael
Niram Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Heisann! nå har jeg akkurat svikta Gamereactor, og da kom jeg hit dette forumet virker utrolig mye bedre og jeg gleder meg til å starte her.. hva denne tråden angår, så kan INGEN spill måle seg med Starcraft
and91 Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Trenger man noe annet en STarcraft da? skaffer du deg noen fine kamerater å spille med på battlenet blir Starcraft enda bedre inget Lan uten et par timer med Starcraft
Melfacion Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Det ble gitt ut et strategispill som egentlig bare er en modifikasjon til Age of Empires II med star-wars look. Husker ikke tittelen nå, husker bare at det var helt likt på mange områder. (noen som hjelper meg med tittelen?)
Stor Oddnoga Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Det ble gitt ut et strategispill som egentlig bare er en modifikasjon til Age of Empires II med star-wars look. Husker ikke tittelen nå, husker bare at det var helt likt på mange områder. (noen som hjelper meg med tittelen?) Jepp. http://www.lucasarts.com/products/battlegrounds/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå