Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Jensen router, hvordan får jeg den til å virke?


Anbefalte innlegg

Har nå kjøpt meg en Jensen broadband router II etter mye kvining om at jeg ikke ikke fikk delt internetten med en swich... Det er 2 pc`er i nettverket og begge 2 finner routeren, og har fulgt guiden som fulgte med, men det fungerer fortsatt ikke... noen forslag?

 

Men når jeg så på statusen til routeren i sted så hadde den ikke recieva noen ting, regner med at den skulle ha gjort det... hadde vel 52 under sent...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nå kjøpt meg en Jensen broadband router II etter mye kvining om at jeg ikke ikke fikk delt internetten med en swich... Det er 2 pc`er i nettverket og begge 2 finner routeren, og har fulgt guiden som fulgte med, men det fungerer fortsatt ikke... noen forslag?

 

Men når jeg så på statusen til routeren i sted så hadde den ikke recieva noen ting, regner med at den skulle ha gjort det... hadde vel 52 under sent...

Du må nok gi mer info, hva er den tilkoblet mot internett?

Hvis det er ADSL, hvilket modem og hvilken leverandør.

Lenke til kommentar

Det fikset seg faktisk nå! :D Aner ikke hva feilen var, men tror kanskje det var hos leverandøren også, for nette var borte i går, og hakke skjekket før jeg satte opp routeren i dag... Men tusen takk for hjelpen hvertfall :p

 

Edit: Innlegg nr 100 :w00t:

Endret av RegRot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...