Gå til innhold

Hva er din sove rekord

MKej

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sover lett i 24 timer på hvilkensomhelst dag.... men etter lan sover jeg gjerne i 2 dager, da jeg eneste grunn at jeg sover på lan er mangel på COD server med folk på.

min personlige rekord er vell.. 3 dager i strekk..

hadde lite mat og var på hybelen.. la meg på fredagen.. våknet mandag rundt 1800. ellers... må jeg legge til at når jeg sover... blir jeg 99% lydløs, eneste lyder som kommer er ben som smeller... har ofte blitt vekket av folk som sitter å ser rart på meg.. og pirker på meg for å skjekke om det er liv.. :D

sover lett i 24 timer på hvilkensomhelst dag.... men etter lan sover jeg gjerne i 2 dager, da jeg eneste grunn at jeg sover på lan er mangel på COD server med folk på.

min personlige rekord er vell.. 3 dager i strekk..

hadde lite mat og var på hybelen.. la meg på fredagen.. våknet mandag rundt 1800. ellers... må jeg legge til at når jeg sover... blir jeg 99% lydløs, eneste lyder som kommer er ben som smeller... har ofte blitt vekket av folk som sitter å ser rart på meg.. og pirker på meg for å skjekke om det er liv.. :D

Hvordan er det mulig?????????? :ohmy:

Edit: Kan jo legge til at det lengste jeg kan huske å ha sovet er 15 timer, etter LAN... Men mulig jeg har sovet lenger enn det også....

Men 3 døgn....... :hmm:

Neppe!!

Endret av azzman
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...