genetex Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 hei! som topic sier, sier jeg ikke igjen! her er min: Jeg er nede i barrens, er level 18. Går der, kommer en Paladin (jeg horde, han aliance). Han er level 28. Står og lager slike chicken lyder osv bare for å irritere meg, jeg bryr meg ikke så mye, men det blir jevlig irriterende.. Jeg trykker på ham, og jeg lær stille inni meg.. 10 sek etter ligger han dau på bakken. Ynkelige kryp, neste gang du skal kødde med en warrior 10 levels mindre enn deg, gidd å sjekke om du har ress-sickness. Jeg smiler, og slakter en zebra.
Nosferatu Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 (endret) Når jeg rusla gjennom barrens og 4 stk lvl 15 fløy på meg.. Meg = 56 pala at the time :!: Rettelse: Det var nok for to dager siden når jeg trykte på Cancel Account knappen Endret 24. juni 2005 av Nosferatu
Lucas Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Var i barrens, møtta masse low lvls, rundt 19, var 29, så kom det noen forbanna 25, knerta 2*25 og en 27 før de forbanna 19 fjompene klikka helt, grrr..da bestemte jeg meg for.. Ganked ? Gank back ! Så like etterpå møtte jeg 2 lvl 15 rouges i stonetalon, begge 2 død, på 10 sec...
Champ Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Mine morsomste historier er egentlig når jeg quester sammen horde og da skjer det alltid mye morro når alliance/horde dukker oppe (jeg er alliance) Men en konkret episode er da jeg satt og ventet på båten i barrens som level 49, jeg ser utover havet og ser ikke hva som skjer bak meg, men bak meg har det samlet seg en gruppe på 6-7 horde, hovedsakelig tauren på level 15-25. Plutselig er det en som finner det for godt å angripe meg, først så tar jeg bare /laugh på han, for han skader meg ikke stort og jeg rekker bort til båten enkelt. Men så begynner plutselig alle andre og angripe meg. Hva faen tenker jeg og styrter inn og begynner å la øksen svinge, dreper alle bortsett fra en undead priest som hoppet til sjøs. Må ihvertfall ha sett usedvanlig dumt ut der en liten gnom står og slakter ned 5-6 stk som er 5 ganger så store som han.
Instict Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Engang tok jeg zepplin til orgrimmar med 5andre fra guildet. Når vi ankom orgrimmar sa en random fyr (Theyre down there) Vi skjønte ingenting, men plutselig såg vi noe rødt nede i zepplin.. Det vi møtte der var et raid party på ca 20-30stk.. Plutselig sprang magen vår ned og ropte "SHIELD MEG"... Det endte med 0 levende alliance og alle vi 5 overlevde.
War Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Nå har jeg lav level 13 , så det morsomste jeg har vært med på er å slakte level 20 , man har sine triks
angry_dee Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Når jeg slakta en lvl30 Gnome Warlock med min lvl21 Orc Shaman Men jeg tror ikke han kunne spille klassen sin... Men digg for det
corky Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg stod i STV som lvl 38pala og kjempet for livet mot lvl 42 basilisk. Akkurat i det jeg drepte han, kom en lvl 43 ud priest ridende på sin raptor. Han angrep selvfølgelig. Jeg hadde heldigvis ingen skills på cooldown, for 5 min etterpå kastet priesten fear på meg og løp for livet. Jeg hadde da ca. 40% hp igjen. Han hadde 2%. Stod bare på veien.../chicken
rew Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Mitt morsomste øyeblikk var med warlocken (lvl36) i The vile reef i stranglethorn vale: En lvl41-42 dwarf hunter prøvde å angripe meg, tenkte at den eneste muligheten jeg hadde var å kaste fear på han, men fikk bare "resist", prøvde et par ganger til før han løp av redsel ned til lvl35-36 elite mobsa der nede En annen gang var jeg å grinda murlocks in duskwallow mars (lvl38), etter et par timer kom det en lvl41 ne rogue og drepte meg, løp tilbake og tok fram min "gnomish death ray" som critta roguen døde øyeblikkelig og jeg fortsatte med mitt. -- waylon - lvl44 undead warlock på dunemaul
likferd Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg stod i STV som lvl 38pala og kjempet for livet mot lvl 42 basilisk. Akkurat i det jeg drepte han, kom en lvl 43 ud priest ridende på sin raptor. Han angrep selvfølgelig.Jeg hadde heldigvis ingen skills på cooldown, for 5 min etterpå kastet priesten fear på meg og løp for livet. Jeg hadde da ca. 40% hp igjen. Han hadde 2%. Stod bare på veien.../chicken En UD prest på raptor?
Exeter Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 (endret) Jeg trasket mot "racing track" så støttet jeg på en horde samme lvl rundt 40. Vi rygget litt begge 2, så kom det pluteslig 6 horde løpende. Det tar ingen "rocket scientist" å skjønne hva de skulle. Så jeg charge første man, løper mot resten, velger "fear" så drikker jeg en swiftness potion og løper alt jeg makter. Jeg overlevde deres onde planer ******************************************** En annen episode: Var i Un Goro crate, rundt lvl 52/53 tror jeg at jeg var. (Warrior) Så kom det 2 stk undead rouge på lvl 59 og 60. De sto å ganket noen low lvls lenger nede i bakken (quest stedet) så kom de mot meg. Jeg drakk 1 Free Action Potion, charget mot de, å trykket på retaliation. Drepte 1 og fikk han siste ned til 5% liv. :!: Endret 24. juni 2005 av Exeter
MrLeftfield Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg er lvl32 Human Warrior. Jeg var i Arathi Highlands, løp litt rundt og slakta for å få opp skills i 2h øks. Så ser jeg at det skjer noe. 4stk lvl26-30 løper vekk. Skjønte ikke en dritt, løper bort og ser en lvl32 Shaman. Tar charge på han, og i det jeg slenger første slaget med den nye øksa mi, så får jeg #132 error........... The ÈND -_-
MyBigMouth Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Min var da det kom horde i etter meg.. meg lvl 22, de lvl 30 og rundtder. Skriker dette på general chgat og lvl 58 hunteren Z`Xel var mer en villig til å hjelpe Så han tar "invisible" på seg mens jeg går mot horde... "næmmen se,en liten dverg som har gått seg vill"......tok ti sek før Xel hadde tatt de. Noen etterhengere og de tok jeg
PetePistola Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Noe av det morsomste må ha vært da jeg angrep en lvl ?? shaman i northshire med min lvl 20 pala. . Løp bort, fikk inn et slag løp som faen igjen, og ble drept... gøy. En annen episode var når jeg dro med en lvl 10. nf druid fra darkshore til irongorge. Som alle vet er dette en sykt lang vei. Men når jeg først hadde kommet fram til if (ble bare drept 2 ganger) var det en "mount Parade" med kansje 40 folk med. Da følte jeg litt at denne paraden var til ære for meg å min lange tur.
corky Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg stod i STV som lvl 38pala og kjempet for livet mot lvl 42 basilisk. Akkurat i det jeg drepte han, kom en lvl 43 ud priest ridende på sin raptor. Han angrep selvfølgelig.Jeg hadde heldigvis ingen skills på cooldown, for 5 min etterpå kastet priesten fear på meg og løp for livet. Jeg hadde da ca. 40% hp igjen. Han hadde 2%. Stod bare på veien.../chicken En UD prest på raptor? Var i alle fall et dyr på 2 bein, som liknet på en raptor...
chokke Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg stod i STV som lvl 38pala og kjempet for livet mot lvl 42 basilisk. Akkurat i det jeg drepte han, kom en lvl 43 ud priest ridende på sin raptor. Han angrep selvfølgelig.Jeg hadde heldigvis ingen skills på cooldown, for 5 min etterpå kastet priesten fear på meg og løp for livet. Jeg hadde da ca. 40% hp igjen. Han hadde 2%. Stod bare på veien.../chicken En UD prest på raptor? Var i alle fall et dyr på 2 bein, som liknet på en raptor... kanskje det var et troll?
dnthalhuk Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 (endret) Jeg og min Rogue venn stod i stranglethorn da 4-5 Alliance 2-3 leveler under oss kommer mot oss. Roguen sier "la oss ta dem" og går mot dem" jeg svarer "GL HF" og mounter vekk. Fikk meg en god latter da, da jeg så reaksjonen hans i partychat. Endret 24. juni 2005 av 1337Antikatt
aemil Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Når jeg med Tauren Shamanen min, som da var lvl 51, ble jumpa av en lvl 53 NE Rogue mens jeg holdt på å fighte en mob i Felwood. Prøvde å komme meg unna melee range, men han hadde crippling poison på. Jeg var heldig og WF procca et par ganger. Akkurat da vi begge var omtrent på 30-40% HP, brukte han Death Rayen sin som backfire'a og drepte han. :!:
chokke Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg og min Rogue venn stod i stranglethorn da 4-5 Alliance 2-3 leveler under oss kommer mot oss. Roguen sier "la oss ta dem" og går mot dem" jeg svarer "GL HF" og mounter vekk. Fikk meg en god latter da, da jeg så reaksjonen hans i partychat. så han tapte?
likferd Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 (endret) Når jeg med Tauren Shamanen min, som da var lvl 51, ble jumpa av en lvl 53 NE Rogue mens jeg holdt på å fighte en mob i Felwood. Prøvde å komme meg unna melee range, men han hadde crippling poison på. Jeg var heldig og WF procca et par ganger. Akkurat da vi begge var omtrent på 30-40% HP, brukte han Death Rayen sin som backfire'a og drepte han. :!: Haha :!: Lite lurt å bruke death ray når man har lite HP ja.. Den kan godt gjøre 250x4 på deg selv før den fyrer av. Edit: Prøvde han å bruke death ray mot en tauren shaman? Både warstomp og ES avbryter den, eneste han hadde oppnådd var å skade seg selv :!: Endret 24. juni 2005 av likferd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå