Gå til innhold

Hvordan fikse videoene mine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange av videoene mine er blitt veldig gule. Bildet er gult. Jeg har prøvd å spille av mange videoer i mange avspillere (blandt annet media player, winamp og vlc). Noen av videoene blir vanlige. Det ser også ut som om QuickTime klarer å spille av videoene vanlig, men den klarer ikke å spille av alle videoene.

Jeg har nettopp oppgradert skjermkortdriveren og tror det skjedde etter det.

Hvordan kan jeg fikse dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke tilfeldigvis Detonator 77.72? Fikk samme problemet i dag, og lurer på om det er det som gjør det. Kommer tilbake med update når jeg har byttet. :)

Skrevet

Forceware, unnskyld. :p

Jeg har 6800GT som jeg installerte 77.72 på i dag, og filmene mine er også slik du beskriver. Skal bytte til 77.50 nå, tilbakemelding kommer. :)

Skrevet

hehe... måtte teste at filmene mine funket etter at jeg så denne artikkelen.. men neida, de var GULE.. alt ble fixa etter at jeg la in 77.50 driverne :p

Skrevet (endret)

Jeg klarte å fikse 77.72 driveren mens jeg ventet på at du skulle si hvor 77.50 driveren var. :D Jeg gikk til:

Egensskaper på skrivebordet ->Innstillinger -> Avansert -> GeForce FX 5200 -> Fargejustering

Trykk bruk fargeendringene på Overlegg, Fargeprofil: Avansert modus.

Da skal linjen i ruten være rett fra nedre venstre hjørne til øvre høyre hjørne.

Men takk for hjelpen uansett.

Endret av trygveaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...