Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bort med dashbordet? (Rally-prosjekt)


Jtand

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja.. det syns jeg :)

Bare hold styr på hvor alle ledninger hører til.. (kan kanskje bruke sånn "dymo" og merke) så tar du ledningene du trenger og setter på nye brytere på et annet panel...

 

lag til noe av alu eller noe sånn.

 

EDIT:

Skal du ha bur? Hvis ja, så må du kutte ut hjørnene på dashbordet uansett, og da må du vel ut med det...

Da ser du jo hvordan det ser ut.

Endret av e321
Lenke til kommentar
Skal du virkelig kjøre rally med den greia der?

Neida.. Skal være bare være "rally-look". Kommer nok aldri på veien denne bilen, så det gjør ingenting om jeg fikler litt me'n :p

Begynte å lure. Den så ikke litt kjørbar ut engang, hvert fall IKKE til rally :p

Men det er vell bare å ta av dashbordet å se. Kanskje det er lurt å feste strips rundt ledningene og merkere dem så du ikke surrer det sammen. Tror ikke det er verdens undergang om det skulle skje, siden du ikke kommer til å kjøre med den uansett da :p

Lenke til kommentar

Hvis du skulle ha kjørt me den på bane kunne det nok sikkert ha vært lurt å tatt bort dashbordet for å få litt mindre vekt, men hvis dette er bare et lite ekspriment du holder på med så burde du bare beholde dash bordet. Jeg har selv tatt av dash bordet på min bil, og det er ikke akkurat bare en ledning der! :no: Du får ha lykke til videre med prosjektet ditt :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...