Whitefall Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Tyskerene har funnet ut at vi som spiller krigspill har akkurat samme følelser som soldater i strid, vi reagerer som vi utøver virkelig vold..hehe http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306447 Noen her med granatsjokk ennå? :!:
Sgt_Stilongs Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Jeg spillte veldig mye Operation Flashpoint før, men kan ikke si at jeg føler meg som noen krigshelt Tror det er veldig individuelt... heh
Goliath Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 veeeeeeel, hvis man hadde volumet på realistisk lydnivå på headset og man får shellshock såå....sa noen tinnitus? HVEM SA TINNITUS? Men Post Traumatic Stress Disorde har jeg ikke fått...ennå..
gamer73 Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 hehe dem skriver mye rart gitt! sludder og pølsevev fra ende til annen!
MrLee Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 (endret) veeeeeeel, hvis man hadde volumet på realistisk lydnivå på headset og man får shellshock såå....sa noen tinnitus? HVEM SA TINNITUS? Men Post Traumatic Stress Disorde har jeg ikke fått...ennå.. Shellshock = PTSD... Løst fra George Carlin: I første verdenskrig het det "Shellshock" I andre verdenskrig het det "Battle Fatigue" I korea Krigen het det "Operational Exaustion" I Vietnam het det "Post-traumatic Stress Disorder" Flere navn for samme ting i 4 kriger...Etter vietnam ble det hettende PTSD..regner med de syntes det var langt nok Selv fikk jeg "redd som faen bare av beltelyden av BMP" etter å ha spillt OPF... kan ikke si at jeg har fått lyst til å springe ut og drepe russere, amerikanere, vietnamesere, tyskere eller Engelskmenn av den grunn... Endret 23. juni 2005 av MrLee
gamer73 Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Selv fikk jeg "redd som faen bare av beltelyden av BMP" etter å ha spillt OPF... kan ikke si at jeg har fått lyst til å springe ut og drepe russere, amerikanere, vietnamesere, tyskere eller Engelskmenn av den grunn... Vel..kanskje russere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå