Gå til innhold

Informasjon om innhold i Xbox Pakken ?..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir vel det vanlige...

Ledninger, adapter, en kontroll(uten batt), konsollen, HD, håndbøker, reklame og kanskje en demo... :hmm:

Jo, blir nok med batteri. Etter det jeg har hørt så blir batteriet innebygd. Du lader altså opp kontrollen igjenom usbporten. Så du behøver ikke å kjøpe batteri til den. Det er nice :thumbup:

Lenke til kommentar
Det blir vel det vanlige...

Ledninger, adapter, en kontroll(uten batt), konsollen, HD,  håndbøker, reklame og kanskje en demo... :hmm:

Jo, blir nok med batteri. Etter det jeg har hørt så blir batteriet innebygd. Du lader altså opp kontrollen igjenom usbporten. Så du behøver ikke å kjøpe batteri til den. Det er nice :thumbup:

stemmer ikke, den lile klossen under kontrollen inneholder to stk oppladbare AA batterier :) Man kan også bruke ikke-oppladbare AA batterier

Lenke til kommentar
Det blir vel det vanlige...

Ledninger, adapter, en kontroll(uten batt), konsollen, HD,  håndbøker, reklame og kanskje en demo... :hmm:

Jo, blir nok med batteri. Etter det jeg har hørt så blir batteriet innebygd. Du lader altså opp kontrollen igjenom usbporten. Så du behøver ikke å kjøpe batteri til den. Det er nice :thumbup:

stemmer ikke, den lile klossen under kontrollen inneholder to stk oppladbare AA batterier :) Man kan også bruke ikke-oppladbare AA batterier

Aha. Men hvordan lader du igjennom usb porten da? jeg er sikker på at jeg hørte at man kunne det :dontgetit:

Lenke til kommentar
Usb porter gir som kjent ut strøm. 5V er det vel eller noe sånn....

 

Ett AA batteri er på 1,5v x2 = 3v...

Strømmen burde bli sterk nok også til å lade to batterier..

 

Altså du bare plugger i kontrollen..

helt riktig. Mener å ha hørt (og det er vel eneste løsning) at man bruker samme pluggen til USB som til høretelefoner, men når jeg tenker meg om høres det noe sketchy ut. Noen som har svar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...