Gå til innhold

wow, level 8 etter 6 timer.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den første gangen man spiller går det naturligvis en god del tregere enn om man har spillt ei stund og så starter ny character... når jeg starta ny char på en av de nye realmsene, hadde jeg level 17 etter den første kvelden :p men nå er det ikke spesielt vanskelig å levle som undead heller da, ihvertfall ikke 1-20 som går veldig fort.

 

men på min første char (night elf, hunter) hadde jeg 14 days playtime på level 37, så første gang er litt tregere :whistle:

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

Om målet er powelevling bør du nok få penger slik som likferd sa, pluss at du kun gjør quests der det er grinding eller samling av items som dropper som er inne i bildet, samtkun gjøre instances der du trenger drop fra bossen, altså du kan skippe mange instances (tar lang tid og finne gruppe ofte og mye tid går bort) hold deg unna den fiendtlige faksjonen og dø som lite som mulig. der har du skikkelig powerlevling :)

Lenke til kommentar

Smeagoldfish: Regner med at du aldri har spilt warrior, eller NOEN annen klasse som er avhengig av utstyr? skal du levle i et OK tempo og gjerne gjøre quester 1-3 levler over deg er du nødt til å ha bra armor/våpen. Samme gjelder til en viss grad med paladins, og våpen til rogue...

Lenke til kommentar

takk for tips :woot:

Har nok slaktet og solgt mye, skal heller ta fler oppdrag.

Få penger ja, skal spørre om jeg kan "låne" litt, de andre samler til å kjøpe dyr for hundrevis av gull.

Jeg er sånn som kan bli til 4 dyr. natt alv og D. . . noe

 

EDIT:

 

Skjønner lite av oppdragene , men finner nok ut av det.

Endret av War
Lenke til kommentar
Smeagoldfish: Regner med at du aldri har spilt warrior, eller NOEN annen klasse som er avhengig av utstyr? skal du levle i et OK tempo og gjerne gjøre quester 1-3 levler over deg er du nødt til å ha bra armor/våpen. Samme gjelder til en viss grad med paladins, og våpen til rogue...

nei har vel ikke det., men det går ann og skaffe ganske ok utstyr i diverse instances og gjennom quests.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...