Gå til innhold

wow, level 8 etter 6 timer.


Anbefalte innlegg

irreterer meg at jeg ikke får sett videon hans. Må registrere i vildens sky.

 

Jeg skal finne ut hvilken server jeg spiller på , så kanskje jeg møter dere.

 

*

har dere noen tips for en druid?

 

Når jeg dreper gjør jeg sånn.

-Setter fast finden med røtter som holder han

-Så sender en ild kule

-Så Setter fast finden med røtter som holder han

-Så sender en ild kule

 

Og sånn fortsetter jeg til han er død.

Kan på denne måten ta ut alt uansett level opp til 20 helt til de har magi og kommer seg løs. Nå er jeg på level 13 og kan lett ta ut level 20 så lenge de er alene.

 

Noen andre tipps som dere bruker?

Ser ingen som helst grunn til å tro at du greier å drepe level 20-fiender. Allerede tre levler over deg begynner fiendene å få en del resists. Fire levler begynner det å bli svært mange resists og fem levler over skal være tilnærmet umulig mot en vanlig fiende. Syv levler? Kan jeg ikke tenke meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
irreterer meg at jeg ikke får sett videon hans. Må registrere i vildens sky.

 

Jeg skal finne ut hvilken server jeg spiller på , så kanskje jeg møter dere.

 

*

har dere noen tips for en druid?

 

Når jeg dreper gjør jeg sånn.

-Setter fast finden med røtter som holder han

-Så sender en ild kule

-Så Setter fast finden med røtter som holder han

-Så sender en ild kule

 

Og sånn fortsetter jeg til han er død.

Kan på denne måten ta ut alt uansett level opp til 20 helt til de har magi og kommer seg løs. Nå er jeg på level 13 og kan lett ta ut level 20 så lenge de er alene.

 

Noen andre tipps som dere bruker?

Det er veldig lite effektivt å drepe mobs mer en 3-4 levler over deg så lenge du er alene. Du dreper altfor tregt samt jeg kan tenke meg du har litt nede tid mellom mobs'ene for å få opp mana og health. My kjappere hvis du holder deg til de som er +/- 2 levler rundt deg og gjør quests samtidig. Druid er ikke de beste grinder'ne i spillet, men du levler relativt kjapt hvis du gjør quests og dreper mobs rundt din egen level.

 

Finner du en god damage dealer å teame med vil det også gå betydelig kjappere :)

Lenke til kommentar
irreterer meg at jeg ikke får sett videon hans. Må registrere i vildens sky.

 

Jeg skal finne ut hvilken server jeg spiller på , så kanskje jeg møter dere.

 

*

har dere noen tips for en druid?

 

Når jeg dreper gjør jeg sånn.

-Setter fast finden med røtter som holder han

-Så sender en ild kule

-Så Setter fast finden med røtter som holder han

-Så sender en ild kule

 

Og sånn fortsetter jeg til han er død.

Kan på denne måten ta ut alt uansett level opp til 20 helt til de har magi og kommer seg løs. Nå er jeg på level 13 og kan lett ta ut level 20 så lenge de er alene. 

 

Noen andre tipps som dere bruker?

Ser ingen som helst grunn til å tro at du greier å drepe level 20-fiender. Allerede tre levler over deg begynner fiendene å få en del resists. Fire levler begynner det å bli svært mange resists og fem levler over skal være tilnærmet umulig mot en vanlig fiende. Syv levler? Kan jeg ikke tenke meg.

Det står at det bare fungerer på fiender uten resict. Men det fungerer på krabber og mye annet.

Og på de dyrene med magi, rekker manaen og skade dem 50% så healer dem seg så skader jeg han 50 % igjen før manaen blir tom , så slår jeg med stokken helt til manaen har bygget seg opp til min 60 så brenner jeg sjelen hans på slutten og han dør og jeg har 20% i helse.

Spiller på Arathar serveren.

Endret av War
Lenke til kommentar

hehe.. bruke ti dager på å komme til level 8 jeg da :)

 

brukte mesteparten av tiden til å lage store dansepartey med masse folk :!:

 

syntes det var svinartig kl 4 om natta ;)

 

(hadde bare 10 day guest account da :p )

 

edit: en kompis av meg veit om en som kom til level 30 på 5 dager :) vet ikke hvor mye han spilte da. men alikavell ;)

Endret av complexity
Lenke til kommentar

For de som ønsker å powerlevle fra 59-60 fant jeg noe som fungerte bra for meg. Syd i winterspring er det et sted med masse frostmaul-kjemper, 59-60 eliter. Som prest begynte jeg å drepe de på lvl 57. Tok ca 1 min å drepe og 30 min å lade mana igjen før man kunne ta neste. På lvl 59 gir de ca 750-1000xp pr stykk. Dvs du tar 40 i timen, som gir ca. 30k xp i timen hvis man tar med litt nedetid. De elitekjempene er ekstremt enkle å ta, og med litt rested(ca 20k av xp'ene) var jeg oppe i ca. 65k xp i timen på lvl 57. Men nå klarer jeg bare å grinde i korte perioder, så er kjelden jeg bruker mer enn en time om gangen på det, for det er ensformig..

 

På lvl48-50 er det et tilsvarende sted syd langs kysten hvor det er masse water-elementals og 50 elite kjemper. Det var også et ekstremt effektivt sted å grinde. Mener jeg var oppe i ca 25k xp i timen der uten rested.

 

Det var mine tips. Lykke til :)

Lenke til kommentar
For de som ønsker å powerlevle fra 59-60 fant jeg noe som fungerte bra for meg. Syd i winterspring er det et sted med masse frostmaul-kjemper, 59-60 eliter. Som prest begynte jeg å drepe de på lvl 57. Tok ca 1 min å drepe og 30 min å lade mana igjen før man kunne ta neste.

woooot? 30 minutter for å lade mana? ._.

Lenke til kommentar
irreterer meg at jeg ikke får sett videon hans. Må registrere i vildens sky.

 

Jeg skal finne ut hvilken server jeg spiller på , så kanskje jeg møter dere.

 

*

har dere noen tips for en druid?

 

Når jeg dreper gjør jeg sånn.

-Setter fast finden med røtter som holder han

-Så sender en ild kule

-Så Setter fast finden med røtter som holder han

-Så sender en ild kule

 

Og sånn fortsetter jeg til han er død.

Kan på denne måten ta ut alt uansett level opp til 20 helt til de har magi og kommer seg løs. Nå er jeg på level 13 og kan lett ta ut level 20 så lenge de er alene.

 

Noen andre tipps som dere bruker?

Tar du lvl 20 enkelt? Yeah right... :hmm:

Lenke til kommentar
En i guildet mitt som påstod at lvl 59- 60 er 10 timer med grinding? Går det ann?

Dette er fullt mulig... faktisk mulig å gjøre det på kortere tid (vist du er mage iallefall) guilden min har en oversikt over dyr man dreper på forskjellige lvler og hvor stort XP utbyttet er... er faktisk en del dyr som gir bortmot 500-750xp pr.stk på 59... synd at guildforum er utestengt fra "public" da... ellers kunne jeg gitt link....

Endret av Evolithic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...