Magnus Holm Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Vet noen om det har blitt sagt noe om at home.no.net er nede i kveld? http://www.google.com/search?hl=en&q=site%...G=Google+Search Klikka på de ti første linkene. Samtlige var nede
mikk- Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Servere, og spesielt gratishoster, er da nede innimellom. Kommer sikkert opp igjen i løpet av morgendagen, ska du sjå.
Magnus Holm Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 Holdt på å si: "Det er da ikke dette jeg betaler for", men det passa jo litt dårlig
Prodigy_ Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 (endret) Home.no.net er nede ja. Denne hører vel hjemme i Nett-tjenester. Edit: Oppe igjen nå. Endret 18. juni 2005 av Prodigy_
Dahl Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor folk bruker home.no.net... Ja, det er gratis, men nedetiden er da utrolig høy! Serveren er treig også.
Prodigy_ Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor folk bruker home.no.net... Ja, det er gratis, men nedetiden er da utrolig høy! Serveren er treig også. Og sikkerheten er elendig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå