Gå til innhold

Hvor i hulsete skal jeg queste?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Jeg har et problem i WoW. Jeg er lvl 32 human, pirest, men jeg finner ikke noen gode steder å queste. Enten er de alt for dårlig, eller så er de alt for gode. Har sjekket Arathi Highlands, Hillsbrad, Theramore, Ahenvale, Stranglethorn Vale og Duskwood. Alle nevnte er for høy lvl bortsett fra duskwood, som jeg tror jeg er mere eller midnre ferdig med. Jeg har gitt opp å prøve å komme meg til Boody Bay, ettersom jeg ganka hver eneste gang jeg prøver meg. Arathi Highlands er det nesten ingen quests, og jeg har gjort de jeg kan. Theramore, er noe av samme problemet som Arathi Highlands. Hillsbrad er også litt vanskelig, men jeg tror det er det mest relevante. Ashenvale har jeg bare et par vanskelige quests hvor ejeg skal til Fellwood. Men det er for vanskelig. Det har blitt til at jeg har grinda Raptorer i Arathi Highlands, men dette vil jeg ikke fortsette med, ettersom det er dønn kjedelig.

BTW, har igjen et quest i Gnomeregan, men det er håpløst kjedelig... Hva skal jeg gjøre :ermm:

Endret av Tubbytazz
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I 32 er shimmering flats en fin plass, men det kan kanskje bli litt vanskelig som alliance (men jeg har sett plenty alliance rundt den levelen der selv som horde).

Men, i 32 burde questene i nord-delen av Stranglethorn være perfekte, ta deg en tur til nesingwarys.

Skrevet
Prøvde meg på STV, men både mobs og players eier meg....

Da er du på feil sted, STV er stort og mobs varierer fra 30 til 45.

Ganking er det desverre mye av, men ikke mer enn at du burde klare deg fint der.

Skrevet

ja. STV er sånn ca lvl 30-45, nord til sør.

Start i Rebel Camp helt helt nord når du kommer fra Duskwood, og Nesigway's exploration Camp (når du går sørover fra rebel camp går du bare bort til kirkegården, hopper over gjerdet der og svømmer over elva, så skal du se noen telt..)

Skrevet
Jeg har gitt opp å prøve å komme meg til Boody Bay, ettersom jeg ganka hver eneste gang jeg prøver meg.

Gjør som jeg gjorde.. Svømte fra Westfall til Booty Bay :)

Går helt fint bare du holder litt avstand fra land, og for guds skyld passer deg for den øya rett utenfor BB. Er en lvl 55 elite der om jeg ikke husker helt feil :p

Bare du kommer deg til BB får du masse quests som du kan gjøre over stort sett hele STV. Noen av de er selvsagt for vanskelige for din lvl, men mange er enkle og gir god exp :)

Ellers er Rebel Camp og Nesingwary's Expedition Camp i STV to gode steder å få quests:)

Skrevet
en lvl 55 elite i vannet?

Går det ikke båt fra wetlands til booty bay?

Nei, eliten er på den øya rett utenfor BB. En stor gorilla av noe slag :p

Båten i BB går til Ratchet i Barrens.

Skrevet
en lvl 55 elite i vannet?

Går det ikke båt fra wetlands til booty bay?

nei det går ikke båt fra wetlands til booty bay

Skrevet

Akkurat rundt din lvl er det vanskelig å få questa effektivt. Har merka det selv på to chars. I Desolace har du et par quests som egner seg for din lvl, samme med STV. Men husk, når du nærmer deg 35-36 da begynner det virkelig å bli morro! Du vil merke at det er flere quests egnet for din lvl og at det går fortere. Det har ihvertfall jeg merka. Trodde nesten jeg skulle gi opp på lvl 31 da jeg bare hadde noen få quests i Tarren Mill som var passende, og som alltid var det fullt av 60's der, men jeg kom meg over den "barrieren".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...