Gå til innhold

Summerparade 2005 - noen som skal?

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sommerparaden er den verste Oslo-dagen hele sommeren. Det slår aldri feil, tusenvis av dopa 15 år gamle jenter fra bygdenorge som hopper rundt i alt for korte topper og viser fram de dvaske magene sine med sommerfuglepiercing i navlen. :(

Skrevet
Summerparade? Er det den dagen da folk danser på lastebiler eller no? Eller er det gay-parade? :S

LOL. Du sikter kanskje til LoveParade i Berlin, men den paraden er nok dessverre borte for godt :p

SummerParade er et årlig arrangement hvor diverse DJs spiller musikk gjennom Oslos gater med danseglad ungdom hoppende etter. For det meste har det blitt spilt techno, hardhouse, hardstyle og hard-trance, selv om den offsielle "SummerParade-låten" alltid har vært mye mer radiovennlig - egentlig ganske merkelig.

Kunne nok ha blitt med i år, men pga. førstegangstjenesten må jeg nok si pass gitt :cool:

Skrevet

Den musikken som spilles der, står øverst på hat-listen min når det kommer til musikk. Så om jeg hadde bodd i oslo, hadde jeg tatt på meg headsettet, satt meg foran pcn, skrudd på noe god musikk, å gitt meg faen.

• 1 måned senere...
Skrevet
Jeg er visst ikke hjemme 30/7 jeg... :/

30/7? Er bursdagen min det. :p

PS: Klubbheads eier! :w00t:

Kom å feir bursdagen din der da, selv om du syns det er harry :p

Skrevet

Får vel kanskje ta en tur. Musikk jeg liker veldig godt, men er bare orket med å dra, men kanskje jeg orker likevel etterom MdJ kommer ;)

Skrevet

Hadde det vært i Bergen hadde jeg nok vært med :roll:

Til dere som sier at dere hater denne type musikk; ikke kom med kommentarer...

Skrevet
Jeg er visst ikke hjemme 30/7 jeg... :/

30/7? Er bursdagen min det. :p

PS: Klubbheads eier! :w00t:

Da kan du jo feire på en flåte ;) Selvom det er litt langt...

Jeg skal på helgefyll den helgen jeg visst..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...