Gå til innhold

Bærbar til rundt 16000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lest litt om bærbare på dette forumet og det ser ut som den Zepto 2415w fra Danmark er ABSOLUTT det beste kjøpet man kan gjøre i dag! :w00t: Noen som har pcen? Noen erfaringer? Noen varmeproblemer? Bråker den? Bra tastatur? Den takler vel de nyeste spilla? Lurer virkelig på om jeg ikke skal slå til...eneste som stopper meg er at jeg ikke er sikker om jeg skal ha denne eller en ultraportabel pc. :hmm:

Lenke til kommentar
Har lest litt om bærbare på dette forumet og det ser ut som den Zepto 2415w fra Danmark er ABSOLUTT det beste kjøpet man kan gjøre i dag! :w00t: Noen som har pcen? Noen erfaringer? Noen varmeproblemer? Bråker den? Bra tastatur? Den takler vel de nyeste spilla? Lurer virkelig på om jeg ikke skal slå til...eneste som stopper meg er at jeg ikke er sikker om jeg skal ha denne eller en ultraportabel pc. :hmm:

Synes den er omtrent det dårligste kjøpet. X600 er elendig, 1% bedre enn 9700 som får ca. 3000 i 3DMark03, til sammenligning får jeg 10.000 med i9300 m/ Go6800.

 

Så nei, den takler ikke de nyeste spillene som Battlefield 2 osv.

 

Dårlig kjøp spørr du meg, hvis du skal spille that is...

Lenke til kommentar
jo, men jeg spørr bare.. hva i alle dager skal du med 1600x1200 på en bærbar ? Du skal da trossalt ikke sitte med tryne klistret PÅ skjermen..

Ut ifra bildet ditt ser det ut som du er mest aktiv i mobilforumet. Et tips:

HOLD DEG DER!

 

Snakk om å ikke være oppdatert... :ermm:

 

Jeg vil anbefale 9300 selv... Har mange gode erfaringer med den :thumbup:

 

Angående Acer Travelmate 810x, så er den litt mindre enn 9300 dog dårligere grafikkort. Hvis grafikkort ikke er så viktig, er Acer et veldig solid kjøp :)

Lenke til kommentar

grafikkortet er det jeg beskymrer meg minst om. jeg sikler etter dell 9300.. ser på den beste skjermen det går an å få på den.. (1920 x 1200)

 

kan jo få plass til 6 pokerbord der samtidig jo :love:

er denne skjermen virkelig så bra som det høres ut?

Lenke til kommentar

Det er en veldig god skjerm, med lite lyslekkasje... I tillegg har den glatt overflate i et helt spesielt mønster. Sikkert for å få bedre farger og lys.

 

Merker det på den "nye" skjermen min at jeg vil tilbake til den gamle glossy skjermen. Fikk byttet til feil skjerm. Nå har jeg 9200 skjerm på 9300'en... :thumbdown:

Lenke til kommentar
grafikkortet er det jeg beskymrer meg minst om. jeg sikler etter dell 9300.. ser på den beste skjermen det går an å få på den.. (1920 x 1200)

 

kan jo få plass til 6 pokerbord der samtidig jo :love:

er denne skjermen virkelig så bra som det høres ut?

Den er akkurat like god som den høres ut :thumbs: Har en sånn "glossy" look, litt sexxy :innocent:

Lenke til kommentar
Merker det på den "nye" skjermen min at jeg vil tilbake til den gamle glossy skjermen. Fikk byttet til feil skjerm. Nå har jeg 9200 skjerm på 9300'en... :thumbdown:

Har du klagd?

Du har KRAV på en skjerm med TrueLife (glossy)! 9200-skjermen har visstnok helt jævlige sparkles og greier også... :hm: Gir dem seg ikke ta kontakt med Forbrukerrådet!

 

grafikkortet er det jeg beskymrer meg minst om. jeg sikler etter dell 9300.. ser på den beste skjermen det går an å få på den.. (1920 x 1200)

kan jo få plass til 6 pokerbord der samtidig jo :love:

er denne skjermen virkelig så bra som det høres ut?

Skjermen er helt fantastisk. Utrolig deilig med høy oppløsning, du får ikke akkurat plass til 6 skrivebord, men! :!:

 

Glossy skjerm er mye bedre enn vanlig, men er litt problematisk på svart hvis det er veldig mye lys overalt!

 

uansett.. her prøver man å hjelpe..

nei, jeg krittiserte deg ikke, men gjorde deg oppmerksom på at 1600*1200 er smått på en bærbar.

Så bare jekk deg ned noen hakk.

Har du i det hele tatt prøvd det da?

I så fall er du svaksynt.

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar
uansett.. her prøver man å hjelpe..

nei, jeg krittiserte deg ikke, men gjorde deg oppmerksom på at 1600*1200 er smått på en bærbar.

Så bare jekk deg ned noen hakk.

Har du i det hele tatt prøvd det da?

I så fall er du svaksynt.

Ser ikke helt hvordan det der hjelper diskusjonen i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Ser ikke helt hvordan det der hjelper diskusjonen i det hele tatt.

Ikke din post heller.

Uansett, jeg svarte bare på et spørsmål, dessuten ville jeg bare poengtere at 1600x1200 på 15" er ypperlig, og 1920x1200 på 17"!

 

Men noen liker høye oppløsninger, noen liker lave oppløsning. Smaken er som baken. :p

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar
Synes den er omtrent det dårligste kjøpet.

 

Javel? 2415w er det dårligste kjøpet man kan gjøre basert på at skjermkortet yter 1% bedre enn 9700? Hva om spilling står et langt stykke ned på prioriteringslisten?

Ja helt enig....spiller så å si aldri. Har ikke testa de nye spilla...har ingen planer om å gjøre det heller. :tease: Trenger en lett, stille og solid pc. At den ikke har noen varmeproblemer er en av de høyeste krava. :w00t: Dell pcene hvordan er det med varmen og støy? :ermm: Hvilken pc ville dere anbefale meg med disse kravene? Må si at jeg liker Acer. Synes de er så sexy...deilig design. :yes: Selv om det ikke er så viktig så er det litt kjekt med pent utsende. Noen vise ord å dele? :roll:

Lenke til kommentar

Faren min har en Dell 8xxx serie som er inne i sitt tredje år. Den fungerer helt utmerket! Den ble levert med den høyeste oppløsningen som gikk an å få på en bærbar 15". 1600*1200 tror jeg :hmm: ...

 

Poenget er at man kanskje skal holde seg unna stasjonære Dell, men bærbare Dell fungerer ypperlig og får veldig gode omtaler. Prisen er også god!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...