Gå til innhold

DELL - Hvorfor er DELL dårlig?


Anbefalte innlegg

De leverer jo maskiner uten agp eller pci-e fortsatt ... så jeg vet ikke jeg :D

Hva har du spist?

Dell PC-er med skjermkort har enten agp eller PCI express.

 

Det er ikke noe galt med Dell PC-er.

Der tar du nok feil Goofy. Dell leverer PCer med integrert skjermkort som ikke har AGP eller PCIe kortplass. Jeg kjøpte selv en i januar til 1400 kr... Jeg har ikke skrudd den på ennå da :ermm:

Riktig det, ja....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er riktig at Dell har en del sære løsninger, for eksempel på prosessorkjøling, PSU koblet annerledes osv, men alt i alt er det meget stabile og greie maskiner som er et godt valg for den som ikke skal bytte innmat, men kjøpe ny PC etter noen år. Her hos oss har vi en rekke P3- maskiner som står på 24/7, det har de gjort siden de kom i hus. Det er imponerende. Man må huske på at andre kan ha helt andre behov for maskinvare enn en selv har. Det betyr ikke at maskinen er dårlig, selv om den ikke passer for deg.

Lenke til kommentar
De leverer jo maskiner uten agp eller pci-e fortsatt ... så jeg vet ikke jeg :D

Hva har du spist?

Dell PC-er med skjermkort har enten agp eller PCI express.

 

Det er ikke noe galt med Dell PC-er.

Der tar du nok feil Goofy. Dell leverer PCer med integrert skjermkort som ikke har AGP eller PCIe kortplass. Jeg kjøpte selv en i januar til 1400 kr... Jeg har ikke skrudd den på ennå da :ermm:

Hvis du hadde lært deg å lese skikkelig hadde du nok sluppet å skrive så mye.

 

"Dell PC-er med skjermkort har enten agp eller PCI express."

 

Edit: Det at du skriver nicket mitt feil i tillegg senker troverdigheten din stort.

Så du påstår altså at en pc med integrert skjermkort, ikke har et skjermkort? :w00t::w00t::w00t:

Lenke til kommentar
Hvis du hadde lært deg å lese skikkelig hadde du nok sluppet å skrive så mye.

 

"Dell PC-er med skjermkort har enten agp eller PCI express."

 

Edit: Det at du skriver nicket mitt feil i tillegg senker troverdigheten din stort.

Så du påstår altså at en pc med integrert skjermkort, ikke har et skjermkort? :w00t::w00t::w00t:

Jada....

Lenke til kommentar
og de "vanlige brukerne" er veldig fornøyd med support og service.......

dell`s bærbare er meget gode maskiner.....

Var nå borti en bærbar som det var analog modem på. Eieren måtte ha et usb adapter for isdn, så jeg gjorde som vanlig bestilte et i en web shop. Ringte med Dell support når jeg ikke fikk dette til å funke, fikk da beskjed om å bruke et annet merke (Husker ikke merke nå )

Eieren kjøpte dette, men fikk vi det til :no: , ny telf til support og ny mann på support fikk da besked om at de hadde dårlig erfaring med dette merke .

Fikk beskjer om å kjøpe et annet, samme leksa her. :cry:

Men alle gode ting er jo 3, så trjede telefnen til support traff jeg en tredje hyggelig fyr han kom da med et tredje forslag og det var et de hadde inne.

Når vi fikk dette så funket isdn linja :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...