Gå til innhold

DELL - Hvorfor er DELL dårlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes Dell er bra saker jeg.

 

Tidligere hadde de vel en del egne løsninger som gjorde oppgraderinger noe klønete, men det har de vel gått bort ifra nå.

De leverer jo maskiner uten agp eller pci-e fortsatt ... så jeg vet ikke jeg :D

 

Eller så får man et veldig plastic-fantastic inntrykk av maskinen.

Lenke til kommentar
Synes Dell er bra saker jeg.

 

Tidligere hadde de vel en del egne løsninger som gjorde oppgraderinger noe klønete, men det har de vel gått bort ifra nå.

De leverer jo maskiner uten agp eller pci-e fortsatt ... så jeg vet ikke jeg :D

 

Eller så får man et veldig plastic-fantastic inntrykk av maskinen.

haha

 

alienware er det så mye bedre?

Lenke til kommentar

dell er vel kansje den beste fabrikkmaskinen for "vanlige brukere".....men for oss nerder som har bygd flere maskiner........er ikke alle løsningene til dell like imponerende.....feks hardwareoppgraderinger,,,kjøleløsning på prescott,, etc...

og de "vanlige brukerne" er veldig fornøyd med support og service.......

dell`s bærbare er meget gode maskiner.....

Lenke til kommentar

Vi har Dell her på jobbe (sitter på en P4 2,4Ghz med 512MB RAM her selv) og jeg personlig som datanerd :D ville aldri kjøpt Dell til hjemmebruk da jeg heller bygger selv. hehe, men kan varmt anbefale DELL til jobb f.eks eller til hjemmekontor/hjemmebruk for de som ikke ønsker å bygge selv. Dell's sine PC'er er stillegående, stabile og yter ganske bra. Om jeg skulle kjøpt fabrikklaget PC til meg selv hjemme så hadde det nok vært Dell tenker jeg.

 

Dell er i allefall blant de beste på ferdiglagete PC'er i markedet i dag. synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Synes Dell er bra saker jeg.

 

Tidligere hadde de vel en del egne løsninger som gjorde oppgraderinger noe klønete, men det har de vel gått bort ifra nå.

De leverer jo maskiner uten agp eller pci-e fortsatt ... så jeg vet ikke jeg :D

 

Eller så får man et veldig plastic-fantastic inntrykk av maskinen.

Om en pc ikke har agp eller pci-e er jo helt uaktuelt. Ikke alle trenger X850. Det er som å si at Audi er dårlig pga. de ikke har V8 motorer med minst 600hk.

 

Synes ikke det er noe plastic-fantastic i DELL. De ser bra ut. Bedre enn mange andre ferdig moddete kabinetter.

 

Bærbare pcer de selger er jo ganske gode.

Lenke til kommentar
Om en pc ikke har agp eller pci-e er jo helt uaktuelt. Ikke alle trenger X850. Det er som å si at Audi er dårlig pga. de ikke har V8 motorer med minst 600hk.

Ikke vet jeg om dell ikke leverer med pci-e eller agp, men hvis de ikke gjør det, er jo dette helt aktuelt!

 

Hvis man f-eks. skal bytte skjermkort senere. Hva gjør man da? Skjermkortene i dag er jo enten agp eller pci-e.

Lenke til kommentar
De leverer jo maskiner uten agp eller pci-e fortsatt ... så jeg vet ikke jeg :D

Ikke sett en Dell-maskin på 10 år eller noe?

 

Det er nettopp slike utsagn som gjør at folk misforstår. Godt mulig at de har en modell eller to med kun integrert skjermkort, men det har da jammen alle andre store leverandører også.

Lenke til kommentar
Om en pc ikke har agp eller pci-e er jo helt uaktuelt. Ikke alle trenger X850. Det er som å si at Audi er dårlig pga. de ikke har V8 motorer med minst 600hk.

Ikke vet jeg om dell ikke leverer med pci-e eller agp, men hvis de ikke gjør det, er jo dette helt aktuelt!

 

Hvis man f-eks. skal bytte skjermkort senere. Hva gjør man da? Skjermkortene i dag er jo enten agp eller pci-e.

Saken er vel at når du kjøper Dell så bytter du ikke skjermkort. Du har en maskin og bruker den som den er helt til den er for gammel og da kvitter du deg med den og kjøper en ny.

Lenke til kommentar
Om en pc ikke har agp eller pci-e er jo helt uaktuelt. Ikke alle trenger X850. Det er som å si at Audi er dårlig pga. de ikke har V8 motorer med minst 600hk.

Ikke vet jeg om dell ikke leverer med pci-e eller agp, men hvis de ikke gjør det, er jo dette helt aktuelt!

 

Hvis man f-eks. skal bytte skjermkort senere. Hva gjør man da? Skjermkortene i dag er jo enten agp eller pci-e.

Ja da kjøper du ikke en pc med integrert skjermkort. Litt tenking og planlegging er vel mulig.

Lenke til kommentar
De leverer jo maskiner uten agp eller pci-e fortsatt ... så jeg vet ikke jeg :D

Hva har du spist?

Dell PC-er med skjermkort har enten agp eller PCI express.

 

Det er ikke noe galt med Dell PC-er.

Der tar du nok feil Goofy. Dell leverer PCer med integrert skjermkort som ikke har AGP eller PCIe kortplass. Jeg kjøpte selv en i januar til 1400 kr... Jeg har ikke skrudd den på ennå da :ermm:

Lenke til kommentar
De leverer jo maskiner uten agp eller pci-e fortsatt ... så jeg vet ikke jeg :D

Hva har du spist?

Dell PC-er med skjermkort har enten agp eller PCI express.

 

Det er ikke noe galt med Dell PC-er.

Der tar du nok feil Goofy. Dell leverer PCer med integrert skjermkort som ikke har AGP eller PCIe kortplass. Jeg kjøpte selv en i januar til 1400 kr... Jeg har ikke skrudd den på ennå da :ermm:

Hvis du hadde lært deg å lese skikkelig hadde du nok sluppet å skrive så mye.

 

"Dell PC-er med skjermkort har enten agp eller PCI express."

 

Edit: Det at du skriver nicket mitt feil i tillegg senker troverdigheten din stort.

Endret av Goophy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...