BigJackW Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 (endret) Har ei gammel Packard Bell maskin som jeg har tenkt og bruke som server for websider. Hvordan gjør jeg dette? Edit: Er det lurest med Linux på den? Endret 16. juni 2005 av BigJackW
ilpostino Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 skal du ha denne maskinen på nettet 24/7 eller skal du bare bruke den til å sitte hjemme på den for å lage nettsider?
B4stian Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Regner med 24/7... Hvordan internettlinje har du?
ilpostino Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Regner med 24/7...Hvordan internettlinje har du? det er ikke akurat noe ideelt å bruke en laptop til å hoste en webserver.... om du vil ha Linux eller Windows er vel litt etter hva du kan av konfigurering/drifting av webservere og os. (og hvor kraftig maskinen er).
BigJackW Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Det er ikk noe laptop. det er en vanlig stasjonære pc. Jeg har Telenor ADsl 11X som enda ikke er blitt opprgradert. Maskinen skal være på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå